4 תשובות
אם יש לך אפשרות לצאת אז תצאי. אני לא רואה טעם בלהמשיך לסבול אם אין לך סיבה. אני יכול לומר שאני הייתי מהסס לעזוב את הצבא אם הייתה לי אפשרות
ילה נשאר עוד קצת תני מאמצים אחרונים ואת בחוץ
הרוב עברת, בקטנה.
שואל השאלה:
כן אבל נמאס מהצבא כבר
כן אבל נמאס מהצבא כבר
אנונימית
באותו הנושא: