6 תשובות
אוהבת לסבול
מזוכיסט זה אדם שנהנה מסבל שנגרם לו
שאת אוהבת כאב, תכונה מדהימה.
שאת נהנית מהכאב ומהסבל
יש לך כוח סבל בדברים
שואל השאלה:
זה משהו טוב? כי המורה שלי אמרה לי לפני שנתיים על משהו שעשיתי שהיא הייתה צריכה להגיד את זה ליועץ בית ספר בסוף היא לא אמרה
זה משהו טוב? כי המורה שלי אמרה לי לפני שנתיים על משהו שעשיתי שהיא הייתה צריכה להגיד את זה ליועץ בית ספר בסוף היא לא אמרה
אנונימית
באותו הנושא: