11 תשובות
כן והם בסדר עם החיסון כך גם אני :)
בהצלחה
בהצלחה
כן
ואין לי נזקים
ואין לי נזקים
לא
רובם לא מחוסנים, אנחנו נגד
ומכירה מלא שנפטרו או עם תופעות לוואי מהחיסון
רובם לא מחוסנים, אנחנו נגד
ומכירה מלא שנפטרו או עם תופעות לוואי מהחיסון
רוב מי שאני מכירה מחוסן ויש להם הרבה תופעות לוואי קשות
כן, ולא
כן מחוסנים, ובלי קונספירציות על הרבה מתים מהחיסון...
המינוסים כי אתם לא יכולים להתמודד עם זה שבאמת אנשים חטפו נזקים מהחיסון? תתבגרו
אנשים שאני מכירה
כן התחסנו וגם אני , אין לי נזקים פשוט יום אחרי החיסון השני כאבה לי ממש היד
שואל השאלה:
מתי התחסנתם?
מתי התחסנתם?
אנונימית
כן, אין נזקים
קיבלתי את המנה השנייה לפני קצת יותר מ5 חודשים
קיבלתי את המנה השנייה לפני קצת יותר מ5 חודשים
באותו הנושא: