4 תשובות
שואל השאלה:
עוד 4 ימים יש לי מילוי , אז שווה ללכת או אעדיף לבטל ?
עוד 4 ימים יש לי מילוי , אז שווה ללכת או אעדיף לבטל ?
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה ממש עזרת לי
תודהה ממש עזרת לי
אנונימי
כוססות צריכות להגיע למילוי פעם בשבוע וחצי שבועיים
אחרת זה לא יחזיק
אחרת זה לא יחזיק
אל תעשי בנייה. תעשי לק ג'ל על הציפורניים שלך גם אם הן קצרות.
יש המון קוסמטיקאיות שעושות לק ג'ל לכוססות והן פשוט שמות חומרים שעוזרים לציפורן לצמוח מהר יותר.
יש המון קוסמטיקאיות שעושות לק ג'ל לכוססות והן פשוט שמות חומרים שעוזרים לציפורן לצמוח מהר יותר.
באותו הנושא: