5 תשובות
היא צריכה לדעת להתרחק מהם.
14 ו- 17 זה פער מוגזם בגילים, ואלה שלבים שונים לגמרי בחיים מבחינת ההתבגרות וההתפתחות השכלית.
14 ו- 17 זה פער מוגזם בגילים, ואלה שלבים שונים לגמרי בחיים מבחינת ההתבגרות וההתפתחות השכלית.
שואל השאלה:
^מה הקשר זה לא מה ששאלתי
^מה הקשר זה לא מה ששאלתי
אנונימית
*הם* צריכים לדעת להתרחק ממנה
אנונימית
זה הגיוני , יש בנים שאוהבים בנות שקטנות מהם
די הגיוני קשה להבין למה מתאהבים במשיהי
באותו הנושא: