3 תשובות
תעודת בגרות מלאה "מבטלת, את הצורך ב12 שנות לימוד, היא מחליפה אותו, בעצם.
כך שאם תאמרי שלמדת 10 שנים והבגרות שלך מלאה - אף אחד לא ירים גבה, את בעצם השלמת את חובתך.
אגב, גם אנשים שלא סיימו בגרות מלאה יכולים להרשם למכינה קדם אקדמית באוניברסיטה ולהמשיך משם...
בהצלחה רבה.
כך שאם תאמרי שלמדת 10 שנים והבגרות שלך מלאה - אף אחד לא ירים גבה, את בעצם השלמת את חובתך.
אגב, גם אנשים שלא סיימו בגרות מלאה יכולים להרשם למכינה קדם אקדמית באוניברסיטה ולהמשיך משם...
בהצלחה רבה.
שואל השאלה:
אני רוצה לפתוח במשרד החינוך תיק אקסטרני וללמוד לבגרויות לבד בלי קורסים וכו..
עכשיו השאלה עם אני יעבור את כל הבגרויות ויהיה לי בגרות מלאה איך אני ישלים את ה12 שנות לימוד?
ועם זה בכלל משנה שאני יבוא לאוניברסיטה או לעבודה ויגיד להם שיש לי בגרות מלאה אבל אין לי 12 שנות לימוד עם זה יכול להרוס לי?
אני רוצה לפתוח במשרד החינוך תיק אקסטרני וללמוד לבגרויות לבד בלי קורסים וכו..
עכשיו השאלה עם אני יעבור את כל הבגרויות ויהיה לי בגרות מלאה איך אני ישלים את ה12 שנות לימוד?
ועם זה בכלל משנה שאני יבוא לאוניברסיטה או לעבודה ויגיד להם שיש לי בגרות מלאה אבל אין לי 12 שנות לימוד עם זה יכול להרוס לי?
אנונימי
אז ככה קודם כל את הולכת למכללה הקרובה אליך ונרשמת על מנת להשלים את 12 שנות לימוד מכיוון שבכדי להתקבל לאונברסיטה את צריכה 12 שנות לימוד +ציונים עוברים,
מה שמעניין זה שכדי להשלים בגרות חייבים קודם להשלים 12 שנות לימוד,
יכול להיות שאת היית אמורה עם האקסטרני להשלים את 12?
מה שמעניין זה שכדי להשלים בגרות חייבים קודם להשלים 12 שנות לימוד,
יכול להיות שאת היית אמורה עם האקסטרני להשלים את 12?
באותו הנושא: