3 תשובות
בן הזוג* ואת בת שמונה עשרה, זו בחירה שלך, הגעת לגיל שאת ממש לא חייבת להקשיב להורים שלך.
את אוהבת אותו? טוב לך בזוגיות איתו? את רוצה את זה? תעשי את החישובים שלך ותבחרי במה שעושה לך טוב.
את אוהבת אותו? טוב לך בזוגיות איתו? את רוצה את זה? תעשי את החישובים שלך ותבחרי במה שעושה לך טוב.
רק אחרי האהבה!! אני עברתי בול את מה שאת מתארת והאקסית שלי הביאה אותי אליהם לבית וכל המשפחה שלה רק רצו שנפרד והיום הם בוכים על זה שהיא נפרדה ממני (וזה לא היה בגללם) אז הכל בסדר הכי חשוב שלא תקשיבי להם ותלכי אחרי הלב שלך את מספיק בוגרת בשביל להחליט על עצמך, אז תשכחי ממה שהם אומרים לך או יגידו לך ותלכי אחרי הלב שלך
את יכולה להיות עם מי שאת רוצה, וההורים שלך כבר לא יכולים להגיד לך מה לעשות!
תישארי איתו.
תישארי איתו.