4 תשובות
אני יודעת אבל זה מה שראיתי במתווה של משרד החינוך ובנט אישר אותו
הם לא יודעים מה הם עושים
לדעתי בכלל לא נחזור בספטמבר התחלואה גבוהה ובסוף אוגוסט בדוק היא תהיה יותר גבוהה
^^ לא חושבת שיעשו לכולם בדיקת קורונה כל יום זה מלא תלמידים
עדיין אין תאריך חזרה כי יכול להיות שיהיה סגר
כולם כולל כולם חוזרים ב1.9
כל יום בדיקת קורונה
ובמידה ומישהו נדבק אז כל הכיתה שלו עוברת בדיקות קורונה
לדעתי מתווה גרוע רצח