16 תשובות
באסה עד שהתחלתי להינות...
^^^
יש לי הרגשה שזה יהיה בחמים
רק מזכירה שהרסת לי את הבוקר
יו דיד דיס פור וואט
אנונימית
אנחנו נלמד שבועיים בקושי בספטמבר כי הרוב חגים
כן, לכמה, 9 ימים ואז עוד פעם חופשים של החגים?
רק מזכירה שהלכתי לבכות
תודה על התזכורת, לא יודע מה הייתי עושה בלי זה.
חרא אין לי כוח ללמוד
ולא התחלתי שום עבודה
אני בפנימייה צבאית ומתייצבים ב29!
מחכה לזה ! כלכך כיף
מחכה לזה ! כלכך כיף
למה היית צריכה לבאס ככה?
הלוואי שידחו את תחילת הלימודים לאוקטובר. שלא יהיה סגר, אבל גם לא לימודים. אנחנו לומדים איזה 6 ימים סך הכל בספטמבר.
לאא אפילו לא התחלתי תעבודות קיץץ
(68 עמ באנגלית)
(51 עמ בחשבון)
אני זל='(
(68 עמ באנגלית)
(51 עמ בחשבון)
אני זל='(
אנונימית
אז את אומרת בעצם שיש לי 20 יום לעשות 100 עמודים של עבודה באנגלית ולקרוא ספר באנגלית?
אהה ולהנות?
בשביל מה היית צריכה לכתוב את זה עכשיו למה זה היה נחוץץ
אהה ולהנות?
בשביל מה היית צריכה לכתוב את זה עכשיו למה זה היה נחוץץ
באותו הנושא: