9 תשובות
בת כמה את
תדברי איתה תסבירי לה מה את מרגישה
שואל השאלה:
13^
אנונימית
אולי היא סתם דואגת תנסי להסביר לה שזאת לא הדרך להחרים לך את הטלפון את צריכה אותו
שואל השאלה:
באמת נראלך שלא דיברתי איתהה^^
אנונימית
תדברי איתה שוב ושוב עד שתבין
שואל השאלה:
אנחנו חבדניקים בעקרון אז בגלל זה...
אנונימית
שואל השאלה:
היא בחיים לא תסכים
אנונימית
הגיוני מאוד את בת 13 ואת עוד דתייה אז ברור שתחרים לך את הטלפון