7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי למי לפנות אמרו לי לחכות לתור שעוד שבוע
אבל אין לי למי לפנות אמרו לי לחכות לתור שעוד שבוע
אז תתמודד בנתיים
אנונימי
תחכה עד שאתה הולך לרופא שיניים או אורטודנט ועד אז אל תשים כדי לא להחמיר את הנזק לשיניים
תתקשר לרופא אולי ותתייעץ מה לעשות, תשאל אם זה בסדר שעד התור תישן בלי הגומיות או שעדיף להמשיך והוא יבדוק את זה אחכ
לא יודע תשאל מומחה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה אני יכול לעשות אם זה יסדוק לי את השן שוב פעם?? עדיף להמשיך לישון אם זה
אבל מה אני יכול לעשות אם זה יסדוק לי את השן שוב פעם?? עדיף להמשיך לישון אם זה
כן ברור
אנונימי
באותו הנושא: