התחברות
הרשמה
אם נגיד עניתי למישהו על השאלה ועשיתי נתק מהמשתמש, יש דרך להחזיר את זה למשתמש שלי?
11 באוגוסט 2021, 01:46
אנונימי
סטיפס
נאמני סטיפס
5 תשובות
לא
מ
משעמם לי :) ּ
לא
princess_
לא
E
ErO
לא
ה
הנסיכה פיונה
לא
M
Mr.oogway
באותו הנושא:
אוף עניתי על שאלה בלי להבין אותה ועשיתי פדיחות
אם השאלה מאנונימי ועשיתי למישהו פרח,זה מראה מי אני?
אם עניתי למישהו לשאלה ועשו לי מינוס זה מוריד לי נקודות אמינות?
עם עניתי על שאלה נגיד ונתנו לי פרח ואז השאלה נמחקת אז כאילו ירד לי הפרח?
אם נגיד לא עניתי אף פעם לשאלה כאן למישהו ועכשיו עניתי כאנונימי, זה ירשם לי שעשיתי תגובה למישהו?
נגיד ועכשיו כתבתי למישהו תשובה לשאלה ושואל השאלה נתן לי פרח - המשך למטה
אם עניתי למישהי בסטיפס וקיבלתי פרח והשאלה שלו נמחקה גם הפרח נמחק?
אם מוחקים למישהו שאלה נגיד והוא נתן לי פרח, הפרח ישאר אצלי?
נגיד ועכשיו עניתי על שאלה שמישהו שאל והוא נתן לי פרח. אחרי כמה דקות השאלה נמחקה - המשך למטה
אם מישהו מעלה שאלה, עניתי וקיבלתי על התשובה פרח ואז מחקו את השאלה, הפרח נשאר?
נגיד שיש שאלה, עניתי עלייה וקיבלתי פרח. אם מדווחים על השאלה- עדיין יש לי את הפרח?