21 תשובות
אחי
אל תגידי אחי
שואל השאלה:
מהזהמהזהמהז אחי זה לא בסדר למה ?
מהזהמהזהמהז אחי זה לא בסדר למה ?
אנונימית
מן הסתם שבגלל זה, גאונה
הם חושבים שאת בת לפני או אחרי שאת מדברת?
כי אם לפני אז הכיוני שיחשבו שאת בן כי הרבה המכריע הוא בנים אז הסיכויים לפגוש בן הרבה יותר גבוהים מאשר לפגוש בת.
אם אחרי שאת מדברת... וואלה אין לי מושג.
כי אם לפני אז הכיוני שיחשבו שאת בן כי הרבה המכריע הוא בנים אז הסיכויים לפגוש בן הרבה יותר גבוהים מאשר לפגוש בת.
אם אחרי שאת מדברת... וואלה אין לי מושג.
כי כשבנות אומרות אחי ל90% מהגברים יורד מהן.
שואל השאלה:
^^ אחרי
^^ אחרי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אחי כמו אחשלי שותף לא בקטע של פגוע
אבל אחי כמו אחשלי שותף לא בקטע של פגוע
אנונימית
תקשיבי אם את אוהבת לומר אחי פשוט תגידי לא משנה כמה זה מציק לבנים!! ויכול להיות שיש לך קול קצת גברי בגלל שה חושבים ככה אבל זה לא משהו רע
שואל השאלה:
אני לא בוויס בכלל ויש לי קול ממש ציפציף חחח
אני לא בוויס בכלל ויש לי קול ממש ציפציף חחח
אנונימית
כן זה בדיוק הקטע. כשבנות אומרות את זה זה פשוט גורם לנו לרצות להתרחק.
אז פשוט תצייני כל הזמן שאת בת
שואל השאלה:
אני בת חברים
אני בת חברים
אנונימית
userman777
אז תתרחקו מה אתה רוצה שנעשה? נסתום תפה ונחשוב פעמיים לפני שאנחנו מדברות? לא יופי אנחנו לא נעשה את זה אז תתמודדו
אז תתרחקו מה אתה רוצה שנעשה? נסתום תפה ונחשוב פעמיים לפני שאנחנו מדברות? לא יופי אנחנו לא נעשה את זה אז תתמודדו
אם זה ממש מפריע לך את יכולה להוסיף ליד השם שלך שאת בת
שואל השאלה:
לא ממש אבל אנדים מרגישים שהם משוחחים עם גבר חושבים שאני מתחזה ה
לא ממש אבל אנדים מרגישים שהם משוחחים עם גבר חושבים שאני מתחזה ה
אנונימית
פשוט אל תגידו אחי אם בא לכם חבר אל תעשי לי טובה ותעשי כאילו את מסכנה. אם את רוצה שגברים יחשבו שאת לא מוזרה פשוט אל תגידי אחי ואל תכניסי לי מילים מהפה
שואל השאלה:
^לא רוצה חבר וגם אם כן הוא יכבד אותי ויקבל כל מה שאני אומרת
^לא רוצה חבר וגם אם כן הוא יכבד אותי ויקבל כל מה שאני אומרת
אנונימית
userman777
אלוהים זו פאקינג מילה מה כזה קשה לך לשמוע אתה זה?? אף אחד לא צריכה להפסיק לומר מה שבא לה רק בגלל בנים, בנות שאומרות אחי ומפסיקות בגלל שזה מפריעה לבנים אלו בנות שאכפת להן רק מה בנים יחשבו עליהן לאומת זאת יש בנות שלא אכפת להם ממך או מבנים אחרים או מה חושבים עליהן והן יגידו מה שפאקינד בא להן !! בנים יכולים לחשוב מה שבא להן אף אחת לא תפסיק לומר אחי בשביל שבנים יתייחסו אליה!!
אלוהים זו פאקינג מילה מה כזה קשה לך לשמוע אתה זה?? אף אחד לא צריכה להפסיק לומר מה שבא לה רק בגלל בנים, בנות שאומרות אחי ומפסיקות בגלל שזה מפריעה לבנים אלו בנות שאכפת להן רק מה בנים יחשבו עליהן לאומת זאת יש בנות שלא אכפת להם ממך או מבנים אחרים או מה חושבים עליהן והן יגידו מה שפאקינד בא להן !! בנים יכולים לחשוב מה שבא להן אף אחת לא תפסיק לומר אחי בשביל שבנים יתייחסו אליה!!
כי לילדים קטנים יש קול של בנות וההנחה הפשוטה שבן יכנס לוויס ולא בת
מכניסה לך מילים? דבר ראשון לא כתבתי שום דבר שלא אמרת דבר שני גם אתה פה בסטיפס צר לי לבשר לך אתה ילד סטיפס דבר שני מה קשור גותית חחח
באותו הנושא: