10 תשובות
חחח מה
-T-
שואל השאלה:
נו שאתם חצי רדומים ואתם מרגישים כאילו הטלפון אצלכם היד ומדמיינים אותו אבל הוא לא ביד
אנונימית
לא חח
אבל קרה לי מקרה שאין מצב שלא קרה לאף אחד מכאן:
ראיתי סרט בטלפון ונרדמתי תוך כדי והטלפון נחת לי על הפרצוף וקמתי בבהלה.
ברצינות. אין מצב שזה לא קרה למישהו.
נראלי שאת צריכה ללכת לישון ._.
-T-
שואל השאלה:
לא זה קרה לי בבוקר
אנונימית
אני פשוט נרדמת עם הטלפון ביד וקמה כמה בבוקר ומקבלת עצבים כי אין לי סוללה
-T-
שואל השאלה:
אוליי תשימי אותו בטעינה וכשאת מרגישה שאת עומדת להירדם תכבי אותו ותמחקי את הכרטיסיות זה ממש ממש עוזר לשמור על הסוללה לאורך זמן ככה אני עושה
אנונימית
לסיכום אני חושבת שאנשים שפשוט מכורים לטלפון מרגישים ככה
^אני דווקא ההיפך הגמור מזה,הוא כבוי רוב הזמן ואם רוצים להשיג אותי דחוף אז יש כמה דברים במחשב כי אני עובדת איתו כל היום
אני מדליקה אותו לכמה דקות בלילה וכנראה נרדמת איתו ואז אני חושבת שאני עדיין איתו