5 תשובות
לא היא שחקנית
היא חייבת טיפול פסיכולוגי זה מה שבטוח.
לא דוקא
זה נקרא בכיינית.
כל הזמן היא בוכה, אולי עדיף שתלך לפסיכולוג, לא בקטע רע
באותו הנושא: