11 תשובות
ב22 איזה כיף לי -_-
1.9 בדגש על אולי לכי תדעי אולי ישנו לאוקטובר
שואל השאלה:
גם אני ב22 :(
גם אני ב22 :(
אנונימית
בראשון לספטמבר.
): אחיות לסבל^^
22
30.8.2021
לא הבנתי מה זה 22 לא כולם מתחילים ב1.9?
לא^
בראשון לספטמבר לצערי:/ החופש עובר מהר מדי לטעמי.
ומה זאת אומרת ב22..?
ומה זאת אומרת ב22..?
בראשון לספטמבר אבל זה לא כולם?
באותו הנושא: