7 תשובות
פשוט תעשי בדיקה
שואל השאלה:
אין לי איך כרגע, יש רק ביום חמישי וזה די דחוף.. אני צריכה לדעת פשוט
אין לי איך כרגע, יש רק ביום חמישי וזה די דחוף.. אני צריכה לדעת פשוט
אנונימית
את בבידוד? נחשפת לחולה קורונה?
אם לא אז זה בטח סתם צינון בגלל החום
אם לא אז זה בטח סתם צינון בגלל החום
שואל השאלה:
לא בבידוד ולא נחשפתי
לא בבידוד ולא נחשפתי
אנונימית
אז אין סיבה לדאוג
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
תכנסי לבידוד עד הבדיקה וכשתקבלי תוצאות ( כמובן רק עם שלילי) תצאי מבידוד
באותו הנושא: