40 תשובות
כי הם ילדותיים, זה בטבע שלהם.
ועוד אנחנו מגעילים? מי שמדבר הוא זה המגעיל.
אל תכללי קבוצה של אנשים בגלל משהו שפגע בך:)
אוח אל תכלילי... ולא, אני לא בן xd
יש כאלה שזה בגלל האופי שלהם ויש כאלה שזה בא להם מתוך כעס או שנאה.
חחח חחח איזה כיף עשו לי מינוס
צומי
אנונימי
רוב הילדות הן ילדותיות וכל מה שמעניין אותן זה פייסבוק אייפונים וואטצפ ואינסטגרם אז אנחנו ילדותיים?
שואל השאלה:
חחח בנים זה העם הכי ילדותי שיש!
חחח בנים זה העם הכי ילדותי שיש!
אנונימית
כולם לפעמים מגעילים, גכן, כן גם אתן בנות לפעמים נורא מגעילות ומרושעות אלינו הגברים התמימים. אבל בגלל שזה המין שלכן ואתן לא רוצות להרגיש אשמה במין הנשי שלכן, אתן פחות מתייחסות. אז תילמדי ללא רק לשים לב מה עשו לך, אלא גם מה את עושה לאחרים!
נשים נשים.. שק של נחשים.
שואל השאלה:
גברים גברים.. אתה עם של חרמנים שמה שמעניין אותם זה סקס והגוף של האישה!
גברים גברים.. אתה עם של חרמנים שמה שמעניין אותם זה סקס והגוף של האישה!
אנונימית
גברים יותר חרמנים מבחינהטבעית לגמרי!
ככה הגוף שלנו, אבל נשים בוחרות להיות מרושעות מעצבנות ונקמניות.
ככה הגוף שלנו, אבל נשים בוחרות להיות מרושעות מעצבנות ונקמניות.
כן כן לא מעניין אותי הגוף של האישה המכוער הזה
אתה אישת ניראלי תהיה גיי אחי...
חחח זה כמו לשאול אלפקה למה היא יורקת על אנשים.. חחח תיאוריה שלי!
אנונימי
שואל השאלה:
חח תכלס
אין גבר שלא אוהב את הגוף של אישה אתם מתים עלינו ;)
חח תכלס
אין גבר שלא אוהב את הגוף של אישה אתם מתים עלינו ;)
אנונימית
,hi התואריה שלך מטומטמת, אנחנו מגעילים שואלת השאלה? אתן אלה שמגעילות! רק בגלל שאת במצב רוח רע פתאום את אומרת לנו שאנחנו מגעילים? רק בגלל מישהו אחד עשה לך? תפסיקי להכליל ותביני שאנחנו לא מגעילים!
את מטומטת וזונה אני הורג אתכן לא מת עלכין.
למה הכוונה מעצבנים ומגעילים?
אוקיי.. מסקנה: יש בנים מסויימים וצפציפיים מאוד שהם מגעילים.. מרוצים?
עכשיו כן
אני לא.
למה לא?
כי לא הרוב ככה
בגלל זה אמרתי בנים ספציפיים
עדיין לא מרוצה.
שואל השאלה:
רואה שאתם מעצבנים וחופרים?!
רואה שאתם מעצבנים וחופרים?!
אנונימית
כן כן אתן החופרות במוח תעשה תעשה תעשה הראש מיתפוצץ.
שואל השאלה:
חחח זה רק כשאנחנו במחזור ואתם חייבים להתחשב בנו!
חחח זה רק כשאנחנו במחזור ואתם חייבים להתחשב בנו!
אנונימית
להיתחשב? לא מכיר את המילה.
שואל השאלה:
רעים!
רעים!
אנונימית
כן בלה בלה בלה בלה בלה בלה זה מה שאני שומע.
די לחפור פה
כל אחד עם הפאקים שלו...
כן אנחנו ילדותיים!
איזה כיף שמו לי +4 חח:)
לא צריך להכליל האמת שגם יש בנות זבל ויש גם בנים
בקיצור אדם זה עם דפוק
בקיצור אדם זה עם דפוק
אתן המגעילות פה.
חחח רק אותי זה מחרמן שהגבר מעצבן ומגעיל? או הכי טוב... כועס *~*
אנונימי
באותו הנושא: