26 תשובות
שואל השאלה:
ישמצב טת פונה אליי בפרטי?
ישלי הרבה שאלות ואני בחרדה
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
ישלך תפריט?
אנונימית
גם אני לוקחת במינון נמוך והשמנתי מלא אבל אני גם אוכלת המון אז לא יודעת אם זה גם מזה או לא. בכל מקרה, חלק מהתופעות לוואי של זה זה השמנה, אבל אם פסיכיאטר אמר לך לקחת אז חשוב שתקחי כי זה יכול לעזור לך.
אנונימית
שואל השאלה:
קוראים לי כאן *קליקית*
אנונימית
אני לא יכולה לשלוח לך הודע.כי יש לי רק שני פרחים. אם את רוצה לכתוב לי כאן אני אשמח לעזור לך
אנונימית
שואל השאלה:
בזמן שלקחת את הכדורים היה לך תפריט?
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
איסה מינון לקחת?
אנונימית
1 מיליגרם.
אנונימית
שואל השאלה:
ולכמה זמן לקחת?
אנונימית
כמעט חמישה חודשים. אני עדיין לוקחת
אנונימית
שואל השאלה:
ישלך תפריט לעלייה במשקל או לירידה במשקל?
אנונימית
לעלייה במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
ישלך עכשיו 5 פרחים?
אם כן תשלחי לי הודעה נתתי לך 5 פרחים חחח
אנונימית
זה עדיין מראה שיש לי רק שני פרחים. אני לא יודעת למה זה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מה השם שלך? אני אנסה לשלוח
אנונימית
סמיילי מחייך
אנונימית
אני לא מוצאת אותך
אנונימית
כן גם לי. את לוקחת עוד תרופות חוץ מ הריספרדל?
אנונימית
שואל השאלה:
*קליקית*
לא מצאת?
שואל השאלה:
אחת עם כובע שחור וחולצה שחורה
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יש תפריט אבל בגלל שאני עם הפרעות אכילה משלבים לי גם את הריספונד
בשביל לא להיות עם חרדה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
את?
אנונימית