14 תשובות
שואל השאלה:
(אני בן 16)
אנונימי
חחח דפאק על מי נפלת למה שהן יגידו את זה
תמצא מישהי נורמאלית או משהו
אנונימית
איזה מגעילות מי שאמרו לך שאתה לא לרמה שלהן
אם זה היה אצלי למשל אז לא הייתי אומרת כלום


תקשיב מה אתה צריך לעשות
אתה צריך למצוא מישהי כמוני, יפה,נחמדה, לא פחדנית לא טבעונית לא צמחונית
זה יגיע עם הזמן אתה לא צריך למהר לזה
אם זה הסיבה שאתה רוצה חברה, בגלל שלחברים שלך יש ולך אין, אתה בבעיה אחי.
תחשוב קצת מה אתה רוצה, והאם אתה באמת רוצה וצריך את זה עכשיו...
בכללי הייתי ממליץ לך קשר ידידותי יותר...

אגב תאמין לי שהבנות האלה מגעילות, סתם פרחות.
שואל השאלה:
^^^ אני לא רוצה למהר אבל אני בין היחידים בכיתה שלי שהם לבד ואני באמת רוצה מישהי כדי שאוכל לאהוב אותה והיא אותי :(
אנונימי
אוי די אתה חמוד , תקשיב למה שאמרתי ויהיה לך מדהים
שואל השאלה:
ותודה לכולם 3>
וגרוט, יש לי בנות שאני בקשר ידידותי, ואלה בנות שאני לא רוצה לאבד בקשר רומנטי
אנונימי
הבנות האלה הן כבר רמה נמוכה.
אני בטוחה שאתה מדהים מבפנים ומבחוץ.
האחת עוד תגיעה אני מבטיחה לך..
תיצור עוד, באינטסגרם...
אתה אשכרה מסתכל על זה?
אתה באמת מוכן לקשר רציני? להיות עם בחורה ולחשוב על עתיד איתה?
אתה נורא צעיר... ממש חבל
תקשיב אל תחפש בכוח.. אהבה מגיעה ברגעים הכי לא צפויים בנתיים תנסה לעשות דברים טובים לעצמך להכיר את עצמך יותר טוב זה ישתלם לך אני מבטיחה לך שזה יגיע אל תחפש בכוח
החיים עוד לפניך
אל תמהר, תתחיל לאהוב את עצמך ואנשים יאהבו אותך