11 תשובות
שואל השאלה:
שמתי את התמונה הזאת סתם כי אני אוהב את ליידי גאגא לול
שמתי את התמונה הזאת סתם כי אני אוהב את ליידי גאגא לול
כולה מחזור ולא כאילו היא עשתה לך משהו לא פחות נורא
נשמע כמו ספאם של ילד בן 13
אם היא ממש מושפלת אז כן! זה רע ממש תראה מה עשית! במקום לתקוף את הצד שתוקף צריך להגיד למבוגר! גרוע מאוד מה שעשית!
יש מצב שהוא מדבר עלייך?
אם אתה מתכוון אלי אז לא אף פעם לא צעקו בכיתה שלי שילדה קיבלה מחזור
התמונה הזאת מורכבת מבחורות ערומות....
pleyar (;
שואל השאלה:
לול בכלל כתבתי ליידי גאגא
לול בכלל כתבתי ליידי גאגא
שואל השאלה:
לםי דעתי לא הגזמתי, אחרי הכל היא גם שיקרה שנגעתי בה
לםי דעתי לא הגזמתי, אחרי הכל היא גם שיקרה שנגעתי בה
שואל השאלה:
וחברה תרגעו היום אנחנו חברים מאוד טובים
וחברה תרגעו היום אנחנו חברים מאוד טובים
באותו הנושא: