8 תשובות
למרוח וזלין
וזלין ולא לגעת
זה לא טןב לקלף את השפתיים זה סתם שורף אחר כך
זה לא טןב לקלף את השפתיים זה סתם שורף אחר כך
וואלה בדיוק עשיתי את זה
כואב לך?
כואב לך?
להעביר על זה תלשון יעני
^
אם מרטיבים את זה במים או ברוק זה מתייבש עוד יותר
אם מרטיבים את זה במים או ברוק זה מתייבש עוד יותר
אין זה ככה מאז שעשיתי גשר
לכל מי שאני מכיר שעשה גשר זה מתחיל להתבייש וחייב להרטיב
לכל מי שאני מכיר שעשה גשר זה מתחיל להתבייש וחייב להרטיב
צריך לשמן בוזלין לא במים
המים מתיבשים ומייבשים את הלחות הטבעית שעל העור
המים מתיבשים ומייבשים את הלחות הטבעית שעל העור
שואל השאלה:
vltn וואלה לא כואב לי זה סתם לא יפה
vltn וואלה לא כואב לי זה סתם לא יפה
אנונימית
באותו הנושא: