מה לעשות אם איבדתי את הארנק שלי וחיפשתי בכל מקום????
הוא היה באוטובוס והחזקתי אוצו, לא היה אף אחד באוטובוס חוץ ממני ומחברה שלי והחזקתי אותו ואז יצאתי מהאוטובוס ולא היה לי את הארנק ואחר כך רצתי לאוטובוס שהייתי בו ולא היה שם את הארנק וחיפשתי גם בתחנה. מה לעשות???????
אולי זה על הרצפה באוטובוס, לאו דווקא בכיסא. אולי זה אצל החברה שלך, ואולי הוא בכיס/תיק שלך. בכל מקרה תתקשרי לבנק ותבטלי את האשראי עד שתמצאי את הארנק. בהצלחה (;