6 תשובות
לאו דווקא, זה אומר שיש עיקובים
לא, זה אומר שאין תשובות עדיין.
אוי, אני קיבלתי תשובה יומיים, יום וחצי אחרי שעשיתי
ממליצה לך להתקשר ולשאול או שתחכי עוד קצת כי רוב הסיכויים שעדיין לא בדקו
שואל השאלה:
מי שחיובי זה מתעכב תמיד..
אנונימית
שואל השאלה:
אין עוד תשובות
אנונימית