5 תשובות
כן, ואם אתה רוצה ללא עמלה אז צריך שהיה לך את הסכום כסף שאתה רוצה להוציא בכרטיס
שואל השאלה:
כאילו עם יש לך 0 שח בבנק ואתה מושך יש עמלה רק? כאילו אם יש לי 100 שח ואני מושך 50 זה בלי עמלה?
כאילו עם יש לך 0 שח בבנק ואתה מושך יש עמלה רק? כאילו אם יש לי 100 שח ואני מושך 50 זה בלי עמלה?
אנונימי
לא זה בלי
שואל השאלה:
מה אתה מתכוון שאם אין לי כסף ואני מושך זה עם עמלה?
מה אתה מתכוון שאם אין לי כסף ואני מושך זה עם עמלה?
אנונימי
אם יש לך שם אז זה בלי אבל אם אחן אז זה עם
באותו הנושא: