5 תשובות
כן, ואם אתה רוצה ללא עמלה אז צריך שהיה לך את הסכום כסף שאתה רוצה להוציא בכרטיס
שואל השאלה:
כאילו עם יש לך 0 שח בבנק ואתה מושך יש עמלה רק? כאילו אם יש לי 100 שח ואני מושך 50 זה בלי עמלה?
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה מתכוון שאם אין לי כסף ואני מושך זה עם עמלה?
אנונימי
אם יש לך שם אז זה בלי אבל אם אחן אז זה עם