7 תשובות
את האמת שלעשות את זה בכללי זה לא בסדר
^^את נכה בכוונה?
אה לא פשוט כי רוב הבנות נכות הרי כמה אחוזים זה כולם
א. לא כל בן 12 מנהג כמו יחד בכיתה ג
ב. מה את מתנשאת את בת 15
ג. 6 אחוז מהגברים בעולם הם מטרידים ממתי 6 אחוז זה כולם
ב. מה את מתנשאת את בת 15
ג. 6 אחוז מהגברים בעולם הם מטרידים ממתי 6 אחוז זה כולם
אה טוב תפסתי דעה רק בגלל גיל, את אומרת שתוק כי את אומרת טענות מפגרות בלי ביסוס ואת יודעת שאת טועה אבל קשה לך
בוודאי
כי בני אדם הם צבועים. ממש צבועים.
נשים מצלמות מלא בנים שהן רואות אני מכיר יותר מבת אחת שצילמו מלא גברים יפים שהם ראו מלא פעמים אבל אם גבר יצלם מספיק אישה אחת הוא יצא מטריד ומגעיל... אני אישית אמרתי לכל אחת מהבנות ההם שזה לא בסדר אבל ברור שכל מי שהיתה מסביב אמרה לה שזה בסדר ואז זה לא מפריע להם כי כולן אומרות שזה בסדר אבל מספיק שאני אצלם מישהי אחת וכל הצביעות שלהן תצא החוצה בני אדם הם צבועים בקיצור
נשים מצלמות מלא בנים שהן רואות אני מכיר יותר מבת אחת שצילמו מלא גברים יפים שהם ראו מלא פעמים אבל אם גבר יצלם מספיק אישה אחת הוא יצא מטריד ומגעיל... אני אישית אמרתי לכל אחת מהבנות ההם שזה לא בסדר אבל ברור שכל מי שהיתה מסביב אמרה לה שזה בסדר ואז זה לא מפריע להם כי כולן אומרות שזה בסדר אבל מספיק שאני אצלם מישהי אחת וכל הצביעות שלהן תצא החוצה בני אדם הם צבועים בקיצור
באותו הנושא: