3 תשובות
כי ברגע שאנחנו במצב שינה אין לנו מודעות עצמית/סביבתית.
אנחנו לא יכולים לשים לב לאיבוד המודעות באותו הרגע שהיא מפסיקה להתקיים.
עייפות זה דבר ככ יפה מאחלת לכל בן אדם להיות עייף ברמה של עייפות קשה
לישון זה מתנה