4 תשובות
זאת למידה עיוני על גוף האדם איברים מחלות נשימה
שואל השאלה:
^^ את יודעת כמה בגרויות כאילו כמה צריך לעשות כול שנה?
יודע
יש בגרות אחת ביא ואחת ביב אצלי
אצלנו היו 2 בגרויות ביב
אחת מעבדה והשנייה עיונית