4 תשובות
יצא לי לנסות את העפרונות שפתיים שלהם, וכמה צלליות
אישית לא אהבתי, העפרונות לא פיגמטיים הצלליות מלאות בפול אאוט
בכל חברה כמו ביוניקס סקארה וואו וכו' את יכולה למצוא מציאה פשוט תלכי ותבדקי עם טסטסרים אם את מרוצה זה מה שחשוב.
המברשות סבבה אבל אני שונאת את האיפור שם
אני לא מתאפרת אבל שמעתי מהרבה שאמרו שזה על הפנים בקיצור לא מומלץ