2 תשובות
יש לי בול כמו בתמונה,
אני שמה סרום ולא קרם שמתי לב שזה יותר טוב לשיער שלי.. אישית משתמשת בשל נטורל פורמולה, ויחסית מרוצה.
מניסיון גם של אמיקה טוב ממש
יש ירוק כזה