48 תשובות
סתם מציקות על כל דבר יש להן על מה לבכות ולהתמסכן
במצב הזה הפסקתי לקחת אותן ברצינות
במצב הזה הפסקתי לקחת אותן ברצינות
הן בעד "תעשי מה שבזין שלך" קיצר איכס...
אנונימית
פמיניסטיות בעד שנשים ילבשו מה שהן רוצות, בין אם זה חשוף ובין אם זה צנוע
שואל השאלה:
הפמיניסטיות גם בעד שהגברים ילבשו מה שבא להם?
הפמיניסטיות גם בעד שהגברים ילבשו מה שבא להם?
הפמיניסטיות רוצות שוויון זכויות :)))
הם בעד זה
הן בעד שכל אחת תלבש מה שהיא רוצה אם זה מכנס קצר או חצאית ארוכה
אנחנו בעד שכל אחד יעשה מה שהכי נוח וטוב לו עם הגוף שלו:)
פמיניסטיות בעד שנשים יוכלו ללבוש מה שהן רוצות. במקרה בסרטון, הן בעד שהספורטאיות יוכלו ללבוש בתחרויות בגדים פרקטים ולא חושפניים.
אני בעד שכל אחת ואחד ילבשו מה שבא להםן
פמיניסטיות בעד שכל אחת תלבש ותעשה מה שבא לה ונוח לה.
אנונימית
פמניסטיות ופמניסטים בעד זה שכל אחד ואחת ילבשו משהו שהם מרגישים טוב בו,
דרך אגב לא הבנתי את הקשר של השאלה לסרטון עצמו..
דרך אגב לא הבנתי את הקשר של השאלה לסרטון עצמו..
אני פמיניסטית, וזה לא שאני בעד לבוש חשוף.
אני בעד שאם נשים רוצות הן יכולו להתלבש חשוף בלי שיטרידו אותן
אני בעד שאם נשים רוצות הן יכולו להתלבש חשוף בלי שיטרידו אותן
אני בעד שאישה תלבש מה שהיא רוצה, כל עוד טוב לה וזה לא משהו לא מקובל - כי זה כבר עניין של כבוד עצמי
מזעזע שמכריחים את הבנות ללבוש לבוש יותר חושף, גם אם זה לא נוח ולא מקובל עליהן
(מדברת על מה שבסרטון)
(מדברת על מה שבסרטון)
הן מעוניינות בכך שנשים וגברים יוכלו להתלבש כאוות נפשם, מתוך רצון חופשי ואישי.
באולימפיאדה לעומת זאת - חושבים אחרת.
אותה כתבה שצירפת מדברת על נושא מרתיח, שבו כמתואר הטילה ההתאחדות האירופית קנס של 1,500 יורו על שחקניות נבחרת הנשים של נורבגיה בכדורגל-חופים.
מדוע - אתה וודאי תוהה.
ובכן, מאז ומתמיד התוו קוד לבוש שונה לנשים ולגברים במשחקי הכדורגל-חופים, בטענה שכך ניתן לשפוט את יכולותם.ן בדרך הטובה ביותר.
הגברים מחוייבים ללבוש מכנסיים קצרים, בעוד הנשים מחוייבות ללבוש תחתוני ביקיני.
(לקבלת הפרופורציות: http://www.up2me.co.il/imgs/24043715.jpeg)
באולימפיאדה האחרונה נבחרת הנשים החליטה לעלות למשחק במכנסיים קצרים - אבוי! (ראה ערך - http://www.up2me.co.il/imgs/73243082.jpeg)
היא כמובן נקנסה, הרי לא ניתן לשפוט ללא ישבני הנשים.
מודה על כך ששיתפת אותנו בכתבה הזו, קשה להאמין שדברים כאלו עדיין קורים - ועוד בפרהסיה.
באולימפיאדה לעומת זאת - חושבים אחרת.
אותה כתבה שצירפת מדברת על נושא מרתיח, שבו כמתואר הטילה ההתאחדות האירופית קנס של 1,500 יורו על שחקניות נבחרת הנשים של נורבגיה בכדורגל-חופים.
מדוע - אתה וודאי תוהה.
ובכן, מאז ומתמיד התוו קוד לבוש שונה לנשים ולגברים במשחקי הכדורגל-חופים, בטענה שכך ניתן לשפוט את יכולותם.ן בדרך הטובה ביותר.
הגברים מחוייבים ללבוש מכנסיים קצרים, בעוד הנשים מחוייבות ללבוש תחתוני ביקיני.
(לקבלת הפרופורציות: http://www.up2me.co.il/imgs/24043715.jpeg)
באולימפיאדה האחרונה נבחרת הנשים החליטה לעלות למשחק במכנסיים קצרים - אבוי! (ראה ערך - http://www.up2me.co.il/imgs/73243082.jpeg)
היא כמובן נקנסה, הרי לא ניתן לשפוט ללא ישבני הנשים.
מודה על כך ששיתפת אותנו בכתבה הזו, קשה להאמין שדברים כאלו עדיין קורים - ועוד בפרהסיה.
נשימה עמוקב נשימה עמוקה
הטענה כאן היא שנשים לא יכולות לעשות שום דבר מבלי שיהפכו את זה לדבר מיני.
דוגמא הכי פשוטה- תחשבו על תעשיה הפ*רנו. אפשר למצוא סרטון לכל דבר. מורה, מטפלת, מסאזיסטית, תלמידת בית ספר(!!!), וכו וכו וכו.
איך זה מתקשר לכאן? ובכן, נשים לא יכולות אפילו לעסוק בספורט, שאפילו לא דבר מיני במהותו מבלי שגברים ימצאו דרך כלשהי להפוך את זה לסקסי=מהנה יותר בשבילם. שלהם יהיה יותר נחמד לצפות ולשפוט, כי בבירור אף אחד לא לוקח ענפי ספורט בהם משתתפות נשים ברצינות. תחשבו על הגבר הממוצע שאוהב לצפות במשחקי כדורגל. 90% מהזמן הוא לא יצפה בענף הנשים בטענה שהן "גרועות בוז בלה בלה". תקצרי את המדים שלהן בעשרה סנטימטר- פתאום העיניים מרותקות לטלוויזיה.
תנו לי סיבה הגיונית אחת למה נשים אתלטיות חייבות ללבוש תחתון (בפוטבול, בריצה, כל דבר) בזמן שגברים זוכים ללבוש מכנסיים שמכסים את הירכיים. אני אחכה.
נשבעת שהאתר הזה מדהים אותי לפעמים. אתם אפילו לא טורחים לקרוא ולחקור עד שאתם מתמצאים בנושא מסוים. פשוט מגבשים דעה על סמך מה שיש לכם בראש, שזה בבירור לא הרבה. יש לכם זכות להחזיק בדעה, אבל שתהיה מבוססת. לאף אחד אין זכות להיות בור.
הטענה כאן היא שנשים לא יכולות לעשות שום דבר מבלי שיהפכו את זה לדבר מיני.
דוגמא הכי פשוטה- תחשבו על תעשיה הפ*רנו. אפשר למצוא סרטון לכל דבר. מורה, מטפלת, מסאזיסטית, תלמידת בית ספר(!!!), וכו וכו וכו.
איך זה מתקשר לכאן? ובכן, נשים לא יכולות אפילו לעסוק בספורט, שאפילו לא דבר מיני במהותו מבלי שגברים ימצאו דרך כלשהי להפוך את זה לסקסי=מהנה יותר בשבילם. שלהם יהיה יותר נחמד לצפות ולשפוט, כי בבירור אף אחד לא לוקח ענפי ספורט בהם משתתפות נשים ברצינות. תחשבו על הגבר הממוצע שאוהב לצפות במשחקי כדורגל. 90% מהזמן הוא לא יצפה בענף הנשים בטענה שהן "גרועות בוז בלה בלה". תקצרי את המדים שלהן בעשרה סנטימטר- פתאום העיניים מרותקות לטלוויזיה.
תנו לי סיבה הגיונית אחת למה נשים אתלטיות חייבות ללבוש תחתון (בפוטבול, בריצה, כל דבר) בזמן שגברים זוכים ללבוש מכנסיים שמכסים את הירכיים. אני אחכה.
נשבעת שהאתר הזה מדהים אותי לפעמים. אתם אפילו לא טורחים לקרוא ולחקור עד שאתם מתמצאים בנושא מסוים. פשוט מגבשים דעה על סמך מה שיש לכם בראש, שזה בבירור לא הרבה. יש לכם זכות להחזיק בדעה, אבל שתהיה מבוססת. לאף אחד אין זכות להיות בור.
בעד מיקמק
פמיניסטיות בעד שוויון זכויות, שכל אחת/איד ילבשו מה שהם רוצים, כי לבגדים אין מגדר
לתשובה השנייה ^^
זה דיי עלוב שבתור אישה את כותבת את זה
שכל אחת תעשה מה שבזין שלה ואת ועוד הרבה האחרונים שיכולים להגיד משהו על זה
זה דיי עלוב שבתור אישה את כותבת את זה
שכל אחת תעשה מה שבזין שלה ואת ועוד הרבה האחרונים שיכולים להגיד משהו על זה
הפמיניסטיות של היום כבר רוצות שיווין עיוור בלי להתחשב בזה שיש בנינו הבדלים ביולוגייה
שואל השאלה:
לא שמתם לב לטיעון של פאולה היא אומרת שהלבוש של הבנות בביקיני מחפיץ אז למה בנות לובשות את זה ?
לא שמתם לב לטיעון של פאולה היא אומרת שהלבוש של הבנות בביקיני מחפיץ אז למה בנות לובשות את זה ?
the weirdo
לטענה הראשונה שלך זה אותו דבר לגבי גברים ועזבי גברים ונשים אם תכנסי טיפונת יותר עמוק לאינטרנט תמצאי פורנוגרפיה של רק של בני אדם אפילו יש חוק rule34 שאומר שאם זה קיים, אז יש פורנוגרפיה של זה
לטענה שגברים מעדיפים לצפות בכדורגל שהשחקנים שם הם בנים גם בנות ככה כי לדעתי כל אחד יעדיף לצפות במשחק ברמה גבוהה יותר מאשר לראות משחק ברמה נמוכה יותר(וכן אני אומר פה שגברים יותר טובים מנשים בכדורגל בדרכ כמובן שיש יוצאי דופן כמו שבכל דבר יש) וגם יש עוד כמה סיבות קטנות שאני יכול לחשוב עליהם
לגבי הטענה האחרונה אני לא מבין למה זה קורה אז אין לי מה להגיב
לטענה הראשונה שלך זה אותו דבר לגבי גברים ועזבי גברים ונשים אם תכנסי טיפונת יותר עמוק לאינטרנט תמצאי פורנוגרפיה של רק של בני אדם אפילו יש חוק rule34 שאומר שאם זה קיים, אז יש פורנוגרפיה של זה
לטענה שגברים מעדיפים לצפות בכדורגל שהשחקנים שם הם בנים גם בנות ככה כי לדעתי כל אחד יעדיף לצפות במשחק ברמה גבוהה יותר מאשר לראות משחק ברמה נמוכה יותר(וכן אני אומר פה שגברים יותר טובים מנשים בכדורגל בדרכ כמובן שיש יוצאי דופן כמו שבכל דבר יש) וגם יש עוד כמה סיבות קטנות שאני יכול לחשוב עליהם
לגבי הטענה האחרונה אני לא מבין למה זה קורה אז אין לי מה להגיב
בחורון
כי זה כיף כמו שלי כיף להסתובב בלי חולצה כי אני גאה בגוף שהשגתי
כי זה כיף כמו שלי כיף להסתובב בלי חולצה כי אני גאה בגוף שהשגתי
פמניזם מודרני הוא נורא והיום, בגלל שאני גבר, הנשים כנראה לא יקשיבו לי.
אז מזל שיש נשים עם קצת שכל, https://www.youtube.com/c/sydneywatson/search?query=feminist%20
אז מזל שיש נשים עם קצת שכל, https://www.youtube.com/c/sydneywatson/search?query=feminist%20
שואל השאלה:
^^היא אומרת שזה החפצה
^^היא אומרת שזה החפצה
^ו... מה אכפת לי מי שרוצה להחפיץ את עצמו שיחפיץ
שואל השאלה:
^^החפצה זה זנותי
^^החפצה זה זנותי
גבר בלי חולצה זה גם זנותי?
שואל השאלה:
ממש לא זה לא מושך
ממש לא זה לא מושך
אז מה אם אותך זה לא מושך? אותי זה מושך. ואני נמשכת גם למראה של בנות. זה עדיין לא אומר שזו החפצה^
שואל השאלה:
^פאולה אומרת שזה החפצה
^פאולה אומרת שזה החפצה
שואל השאלה:
זה מושך אותך מינית?
זה מושך אותך מינית?
בחורון
זה ימשוך אנשים שנמשכים לבנים ותאמין לי שזה מושך חכה שתראה את המילקיז שלי לא תתאפק
אז ההגדרה שלך למשהו זנותי זה משהו שנמשכים אליו? אם כן אז צריך לכסות גם תפנים כי נמשכים לזה
זה ימשוך אנשים שנמשכים לבנים ותאמין לי שזה מושך חכה שתראה את המילקיז שלי לא תתאפק
אז ההגדרה שלך למשהו זנותי זה משהו שנמשכים אליו? אם כן אז צריך לכסות גם תפנים כי נמשכים לזה
יאפ
חוץ מזה חברה הכי טובה שלי לסבית והיא תסכים איתי
חוץ מזה חברה הכי טובה שלי לסבית והיא תסכים איתי
שואל השאלה:
אני לא חושב שאת מצפה לתשובה כשאת אומרת שצריך לכסות את הפנים נכון?
אני לא חושב שאת מצפה לתשובה כשאת אומרת שצריך לכסות את הפנים נכון?
שואל השאלה:
אתם נראה לי מתבלבלות בין משיכה רגילה למשיכה מינית , אבל סבבה:)
אתם נראה לי מתבלבלות בין משיכה רגילה למשיכה מינית , אבל סבבה:)
בחורון
אני בן. גם לי היה קשה לענות שאמרת שמשהו זנותי זה משהו שמושך אותך כי זה טיפשי אז עניתי לך באותו קו מחשבה
אני בן. גם לי היה קשה לענות שאמרת שמשהו זנותי זה משהו שמושך אותך כי זה טיפשי אז עניתי לך באותו קו מחשבה
שואל השאלה:
זה מושך אותך בקטע מיני אז זה - זנותי
זה מושך אותך בקטע מיני אז זה - זנותי
בחורון
יש אנשים שנמשכים מינית לרגליים אז מי שלא מכסה תרגליים היי זנותית?
יש מלא בנות שנמשכות לוורידים וידיים אז אני צריך לכסות אותן?וכן נמשכות מינית
יש אנשים שנמשכים מינית לרגליים אז מי שלא מכסה תרגליים היי זנותית?
יש מלא בנות שנמשכות לוורידים וידיים אז אני צריך לכסות אותן?וכן נמשכות מינית
אני פמיניסטית ואני בעד חופש, זה אומר להתלבש איך שבא לנו, חשוף לא חשוף זה לא משנה ולאף אחד לא צריך להיות אכפת.
וכן פמינסטיות אמיתיות רוצות שווין זה אומר שאם לנו מותר לגברים מותר וההפך.
וכן פמינסטיות אמיתיות רוצות שווין זה אומר שאם לנו מותר לגברים מותר וההפך.
אנונימית
שואל השאלה:
תמנע מוריד
אני מדבר על דברים נורמלים
תמנע מוריד
אני מדבר על דברים נורמלים
מלא בנות נמשכות לידיים וורידים
ולהימשך לרגליים זה נורמלי אולי זה יוצא דופן אך עדיין נורמלי
ולהימשך לרגליים זה נורמלי אולי זה יוצא דופן אך עדיין נורמלי
שואל השאלה:
נניח שאתה צודק שזה נורמלי , אבל יש דברים שהם מוכרחים אתה לא יכול לומר לבנאדם לא לצאת מהבית
נניח שאתה צודק שזה נורמלי , אבל יש דברים שהם מוכרחים אתה לא יכול לומר לבנאדם לא לצאת מהבית
שבנות ילבשו מה שבא להם כל אחת אוהבת משהו אחר ולא משנה מה מודדים בסופו של יום אם למישהי יש יותר בטחון עם בקיני אז שתהנה לה כנל לגביי כל בגד אחר
לכל המסכנים.ות שחושבים.ות שאישה צריכה ללכת עם סדין על כל הגוף עם חורים בעיניים בשביל להסתכל זה פשוט לא בסדר שאתם.ן חושבים.ות שאתם יכןלים.ות להחליט שזה שאישה תלבש מה שהיא רוצה ותשים זין על כל אחד ואחת ממכם או ממכן זה לא בסדר.
אין לאף אחד.ת ממכם.ן את הזכות לרדת עליה ולהגיד עליה דברים כי זאת זכות של כל אחד בעולם ללבוש מה שבא לו. זה שזה לא נראה לכם.ן טוב זה עניין שלכם.ן ואף אחת לא מריכה להתבייש ללבוש מה שבא לה בגלל אנשים כמוכם.ן.
אני מתביישת שבכלל כתבתי בלשון את/היא.
כל אישה שחושבת שזה בסדר לרדת על אישה אחרת או לשפוט אחרות על הרצון שלהם ללבוש מה שעושה להן טוב. אתן צריכות להתבייש.
הייתי אני
תעשו מינוסים או לא
מעניין לי את התחת
יום נעים לכולם:)
אין לאף אחד.ת ממכם.ן את הזכות לרדת עליה ולהגיד עליה דברים כי זאת זכות של כל אחד בעולם ללבוש מה שבא לו. זה שזה לא נראה לכם.ן טוב זה עניין שלכם.ן ואף אחת לא מריכה להתבייש ללבוש מה שבא לה בגלל אנשים כמוכם.ן.
אני מתביישת שבכלל כתבתי בלשון את/היא.
כל אישה שחושבת שזה בסדר לרדת על אישה אחרת או לשפוט אחרות על הרצון שלהם ללבוש מה שעושה להן טוב. אתן צריכות להתבייש.
הייתי אני
תעשו מינוסים או לא
מעניין לי את התחת
יום נעים לכולם:)
שואל השאלה:
^מי חושב ככה?
^מי חושב ככה?