התחברות הרשמה

איזה צד אתם מעדיפים להיות בחיבוק

1. לרוב הבן אדם הגדול יותר שעוטף מבחוץ
2. לרוב הקטן יותר שבפנים נעטף
9 באוגוסט 2021, 14:04
חיבוקיםהעדפותאושר    
9 תשובות
2.
S
Self
1
ל
לא ליז
2.
וזה מה שאני גם
ב
בוב כבוש
2
ד
דֻּבְדְּבָן.
2
A
Angel/Devil
1
ד
דאוס
לא באמת משנה לי
זה תלוי בסיטואציה
אנונימית
אני השניה .
Y
YaGUar
לא ממש משנה לי...
העיקר לקבל אחד~~
.apathy
באותו הנושא:
באיזה גיל הייתם מעדיפים להיות, 21 או 12?
באיזה צד הייתם מעדיפים להיות?
הייתם מעדיפים להיות דתיים או שהייתם מעדיפים להיות להטבים?
לאיזה ילדה הייתם מעדיפים להיות הורים?
בנות אתן מעדיפות להיות 1.55 או 1.70?ובנים איזה גובה אתם מעדיפים שבת הזוג שלכן תהיה
איזה גובה אתם מעדיפים להיות??
באיזה גובה הייתם מעדיפים להיות? 1.90/1.30
מה אתם מעדיפים חיבוק או נשיקה
איך אתם מעדיפים את החיבוק שלכם?
בנים איזה חיבוק אתם מעדיפים?
מה הייתם מעדיפים נשיקה או חיבוק?