11 תשובות
כנראה נרדם באיזה חור
אל תדאגי
כנראה הלכו לחופשה
שואל השאלה:
בדוק
שואל השאלה:
כן אבל אחרי שקבענו וגם לא לענות לטלפון?
^^^^ מה נרדם באיזה חור זה היה לפני 13 ימים.
תנסי לשאול את חברים שלו אולי אם יש לו אחים אז אותם
שואל השאלה:
אחים שלו ממש קטנים וחברים שלו אמרו שהם לא שמעו ממנו ממזמן
שואל השאלה:
אני עשיתי את זה שלשום פשוט ישבתי בפארק מול הבית שלו והסתכלתי עליו איזה שלוש שעות ואין שום תזוזה בבית
שואל השאלה:
אני מנסה לחשוב בהגיון ולנסות לדעת איפה הוא אבל שום דבר לא עולה לי לראש
שואל השאלה:
אני ידבר עם אמא שלי ואני מקווה שנלך מחר למשטרה כי אני די בלחץ
שואל השאלה:
תןדה אני אעדכן
שואל השאלה:
הלכנו למשטרה וחזרנו עכשיו הם אמרו שאין מספיק ראיות לזה שהוא נעדר אם לא יהיה סימן חיים עוד שבוע אז.לדעתי זה מטומטם כי אין סימן חיים למשפחה כבר שבועיים..