7 תשובות
במקומך הייתי שמח שלא רוצים לשלם עליי ומתייחסים אליי כמו לאיזה יצור קטן ללא אמצעים שמסוגל לשלם על עצמו.
ו ב', זה תלוי בסוג הגברים שאת יוצאת איתם.
אנונימי
זה נורא נורא נורא נורא תלוי בגבר.
יש כאלה שעושים חצי חצי לא משנה מה.
יש כאלה שמשלמים בעצמם לא משנה מה.
יש כאלה שעושים חצי חצי אם היה לא משהו, ומשלים על הכל בעצמם אם הם בעניין.

יש מצב שפשוט באופן מוזר נפלת תמיד על כאלה מהסוג הראשון.
הבנתי אותך, אני חושבת שמה שגורם להם זה להיראות מנומס.
לא משהו מעבר
זה דבר מגעיל לומר בתור בת. הוא בן אדם בדיוק כמוך וגם לו יש דברים לשלם עליהם בחיים שלו ואת לא יודעת מה המצב הכספי שלו והוא לא צריך לשלם עלייך רק בגלל שיש אנשים שמשלמים על בנות אחרות. את ממש לא נחותה יותר מבנות אחרות והם לא מחשיבים אותך כאחת כזאת. שניכם אכלתם שם אז שניכם צריכים לשלם אין סיבה שאת לא תשלמי גם.
כי הפמיניזם לימד אותי שאני צריך להתייחס אל האישה בצורה שווה, ולא לחשוב שאין לה דרך לשלם את הארוחה :)
אנונימי
חח תשלמי על עצמך גם למה מה קרה מי מת
זה מהאסק פיפל