3 תשובות
יאו כלכך בא לי ללכת לסנטר אבל אין לי אוטו ולא בא לי לנסוע באוטובוס ואח שלי הגדול עצלן
סבבה אני מקווה שאני אמצא
שואל השאלה:
אם מצאת איך לבוא אני פה!!! כנראה אהיה שם עד ארבע כזה((:
אם מצאת איך לבוא אני פה!!! כנראה אהיה שם עד ארבע כזה((:
באותו הנושא: