3 תשובות
לעשות שעווה או לייזר. הגילוח עושה את זה אז לא לגלח.
תעשי שעווה.
כי פשוט בגילוח זה לא מוציא את השורש של השערה ואלו השחורים שאת רואה.
כי פשוט בגילוח זה לא מוציא את השורש של השערה ואלו השחורים שאת רואה.
ממליצה לך לעבור לשעווה,
אם לא אז אני נגיד אישית כל פעם עושה משהו אחר,
יש את הקרם של ויט שמוריד שיער(זה כמו גילוח, לא מוריד מהשורש, רק שזה לא עושה שחור בכלל)
אם לא אז אני נגיד אישית כל פעם עושה משהו אחר,
יש את הקרם של ויט שמוריד שיער(זה כמו גילוח, לא מוריד מהשורש, רק שזה לא עושה שחור בכלל)