13 תשובות
מגדר זה עניין מולד, מהותי. נולדת במגדר המסוים ואין לך אפשרות להכחיש את זה. יש אנשים שמרגישים שהמגדר שלהם לא תואם את הרגשתם המגדרית ואז הם עורכים תהליך התאמה מגדרית כדי להשוות את המגדר הביולוגי שלהם עם ההרגשה הפנימית, אבל הם עדיין נולדו במגדר בו הם נולדו, הם פשוט בחרו להתאים אותו להרגשה הפנימית. אי אפשר להבנות מגדר חברתית.
וודאי שקיימים! למה לדעתך לא?
שואל השאלה:
עזוב את דעתי.
אז אתה כאילו מסכים עם האמירה "גבר שמתאפר ושם לק - הוא לא גברי"? אם לא, למה?
עזוב את דעתי.
אז אתה כאילו מסכים עם האמירה "גבר שמתאפר ושם לק - הוא לא גברי"? אם לא, למה?
אנונימי
כן.. כי הוא גבר, ולק זה מוצר נשי לכל דבר, ולמה שהוא יעשה דבר כזה?
כמו שאני לא מבינה את הבנות ששמות בשמים של גברים, ומתלבשות כמוהם.
יש סגנון לבנות, וסנגון לבנים- נולדת בן, תתנהג כמו בן! וכן להפך
אי אפשר פשוט להתכחש לעובדה שהיא המגדר שלך בעצם
כמו שאני לא מבינה את הבנות ששמות בשמים של גברים, ומתלבשות כמוהם.
יש סגנון לבנות, וסנגון לבנים- נולדת בן, תתנהג כמו בן! וכן להפך
אי אפשר פשוט להתכחש לעובדה שהיא המגדר שלך בעצם
כן, אבל יש אנשים ונשים שחשים תחושה פנימית שהמגדר בו נולדו לא מתאים להם. ולכן יש להם רצון נגיד לשים לק או להסתפר קצר
ובכל זאת, זה לא הנורמלי כאן^
אני קצת מסכימה כי גבר שרוצה לשים לק ולהתאפר יותר מחובר לצד הנשי שבו, וגבריות בעיני זה לא לשים לק ולהתאפר, אבל אני לא קובעת אם הוא גבר או אישה. זה הוא מחליט
שילוב של השניים. חלק מהשוני בציפיות החברתיות מנשים וגברים נובע מתכונות ביולוגיות, לדוגמא שגברים בדר"כ חזקים יותר פיזית או הרגישות החברתית של נשים, שעוצבה במידה רבה בגלל שנשים היו באופן מסורתי אחראיות על חיי הבית. בגלל ההבדלים הללו החברה פיתחה נורמות שונות לכל מין, מה שמהווה את מושג ה"מגדר"
יש הבדל בין מין למגדר והאנשים בתגובות פה קצת מתבלבלים בניהם.
מין זה המולד, מה שיש לך בין הרגליים.
מגדר זה משהו שהחברה שלנו יצרה, כל הרעיונות האלה ש"כחול זה צבע של בנים, ורוד זה צבע של בנות" ושבנות אמורות לגדל שיער ארוך ובנים קצר, כל אלה עניינים מגדריים. לא עניין של המין.
מין זה המולד, מה שיש לך בין הרגליים.
מגדר זה משהו שהחברה שלנו יצרה, כל הרעיונות האלה ש"כחול זה צבע של בנים, ורוד זה צבע של בנות" ושבנות אמורות לגדל שיער ארוך ובנים קצר, כל אלה עניינים מגדריים. לא עניין של המין.
כמו ש-tigger אמר.ה יש בלבול בין מין למגדר
לא, מגדר זה לא דבר אמיתי. גבריות ונשיות זה דברים מומצאים.
מה זאת אומרת לק זה לנשים? למה? כי החליטו. אמרו "זה מוצר לנשים"
לפי זה אפשר להבין שזו הבניה חברתית. זה לא איבר מין או הריון או שפיכה שהם סממנים ביולוגים
זה דברים שהמצאנו והחלטנו שהם מתאימים למגדר אחד ולא לאחר
לא, מגדר זה לא דבר אמיתי. גבריות ונשיות זה דברים מומצאים.
מה זאת אומרת לק זה לנשים? למה? כי החליטו. אמרו "זה מוצר לנשים"
לפי זה אפשר להבין שזו הבניה חברתית. זה לא איבר מין או הריון או שפיכה שהם סממנים ביולוגים
זה דברים שהמצאנו והחלטנו שהם מתאימים למגדר אחד ולא לאחר
לגמרי דבר מהותי
דבר מהותי
שואל השאלה:
מי שאומר שמהותני, כלומר אתם טוענים שקיימים דברים כמו 'גבריות', 'נשיות'?
מי שאומר שמהותני, כלומר אתם טוענים שקיימים דברים כמו 'גבריות', 'נשיות'?
אנונימי
באותו הנושא: