8 תשובות
את חייבת לדבר איתו על זה, אל תתני לו אפשרות להתחמק שוב, אפילו תופיעי לו מול הבית אם זה מה שדרוש. תסבירי לו שכבר לא כיף לך בקשר ושיסביר לך מה נסגר איתו, למה הוא מתנהג ככה. אם לא תראי את התסכול שלך, הוא לא ייקח אותך ברצינות. יכול להיות שבאמת יהיה עדיף לסיים את זה, אם הוא לא לפחות ינסה להשתנות... אני יודעת שזה מצער אבל את צריכה לעשות את הצעד הבריא ולא את הצעד הנוח
חשוב לי לומר בנוסף: אם הוא לוקח אותך כמובנת מאליו אחרי *חודש בלבד*, אני לא יודעת כמה נוצץ העתיד איתו
חשוב לי לומר בנוסף: אם הוא לוקח אותך כמובנת מאליו אחרי *חודש בלבד*, אני לא יודעת כמה נוצץ העתיד איתו
תקשיבי , אם הוא לא מוכן לדבר איתך על הבעיות שלכם במערכת יחסים או להפגש איתך כנראה שהוא התחיל לקחת אותך כמובן מאליו , תראי לו שזה לא ככה למרות שזה טיפה קשה , אבל תנסי להיות קרה אליו הוא אמור להבין שאת לא תתני לזה לעבור בשקט ואם המערכת יחסים חשובה לו , הוא ישתנה בשביל זה , אם את רוצה בכיף בואי לפרטי
אחריי כל זה ולא עשית עם זה כלום
אני לא מאמין..
תפרדי ממנו זה אפילו לא קרוב לחבר
ואני ממליץ להגיד לו את זה
תיראי גם מישהי שאני הייתי אוהב ממש ורוצה להיות איתה והיא לא הייתה אוהבת אותי הייתי רוצה רק יום אחד להיות איתה...
ככה זה כלום
אני לא מאמין..
תפרדי ממנו זה אפילו לא קרוב לחבר
ואני ממליץ להגיד לו את זה
תיראי גם מישהי שאני הייתי אוהב ממש ורוצה להיות איתה והיא לא הייתה אוהבת אותי הייתי רוצה רק יום אחד להיות איתה...
ככה זה כלום
שואל השאלה:
הבעיה היא שהוא לא יודע שיש בעיות ואני דיי בטוחה שהוא לא שם לב שאני מרגישה ככה
הבעיה היא שהוא לא יודע שיש בעיות ואני דיי בטוחה שהוא לא שם לב שאני מרגישה ככה
אנונימית
זה לא קשור לפי מה שהוא עושה הוא אמור לדעת..ואני בטוח שהוא יודע מה זה אומר להיות חבר של מישהי ולא ידיד.
שואל השאלה:
אני רוצה לספר לו הבעיה היא שכל פעם שאנחנו רוצים להיפגש הוא מבריז לי בגלל חברים,
אני אכתוב לו היום הודעה שניפגש כי אנחנו אמורים היום
וזאת זוגיות ראשונה שלי ושלו אז זה עוד יותר מלחיץ אותי
אני רוצה לספר לו הבעיה היא שכל פעם שאנחנו רוצים להיפגש הוא מבריז לי בגלל חברים,
אני אכתוב לו היום הודעה שניפגש כי אנחנו אמורים היום
וזאת זוגיות ראשונה שלי ושלו אז זה עוד יותר מלחיץ אותי
אנונימית
אח כדאי שתסתכל שוב על מה שהיא רשמה. תראה לי שמישהו יעשה את זה, ועוד חבר יש מצב אבל זה אומר שהוא לא באמת..
ואמרתי שתדבר איתו על זה
ואמרתי שתדבר איתו על זה
שואל השאלה:
הוא אמור לבוא אליי עוד מעט, וקצת מלחיץ לי בחיים לא עשיתי שיחה כזאת (זוגיות ראשונה ובת 15), מה לעשות ובאיזה שלב של הפגישה?
הוא לא יודע שאני רוצה לדבר איתו על זה נראלי
הוא אמור לבוא אליי עוד מעט, וקצת מלחיץ לי בחיים לא עשיתי שיחה כזאת (זוגיות ראשונה ובת 15), מה לעשות ובאיזה שלב של הפגישה?
הוא לא יודע שאני רוצה לדבר איתו על זה נראלי
אנונימית