6 תשובות
את צריכה לקבוע תור וללכת אז, הם סוגרים את הקוד של התעודה אחרי כמה זמן
שואל השאלה:
ההודעה ההיא ששלחו לי כבר נמחקה מזמן
ההודעה ההיא ששלחו לי כבר נמחקה מזמן
כאן. ממש לא צריך ללכת שוב כדאי שיפעילו
שואל השאלה:
אבל יש בהרשמה סעיף שצריך לבחור ב2 אמצעי זיהוי ויש לי רק את האמצעי של התעודת זהות כי אין לי כרטיס אשראי או דרכון או תעודת עולה חדש
אבל יש בהרשמה סעיף שצריך לבחור ב2 אמצעי זיהוי ויש לי רק את האמצעי של התעודת זהות כי אין לי כרטיס אשראי או דרכון או תעודת עולה חדש
תבקשי את הספח של אחד ההורים
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
באותו הנושא: