18 תשובות
צודקת לגמרי,
בושה וכלימה.
עובדתית הרוסייה הייתה טיל
בושה וכלימה.
עובדתית הרוסייה הייתה טיל
אנונימי
לינוי הייתה ברמת קושי יותר גבוה וזה למה היא זכתה
בנוסף בכל המכשירים היא קיבלה ציונים יותר גבוהים (חות מהסרט) והובילה לאורך כל התחרות
בנוסף בכל המכשירים היא קיבלה ציונים יותר גבוהים (חות מהסרט) והובילה לאורך כל התחרות
אנונימית
גם אני לא הבנתי איך התמנייה המג'נונה הזו לקחה
הרוסים תמיד הכי טובים בזה
הרוסים תמיד הכי טובים בזה
אנונימי
שואל השאלה:
למי אכפת מהרמת קושי
ממש ראו אותה מפילה את המכשיר כמה פעמים
בטח גם כאב להם לראות שהרוסים לוקחים את כל המדליות זהב אז בחרו לתת הפעם למדינה שהיא אולי אחת הגרועות בספורט, ושלא לדבר על אחת השנואות בכמעט כל תחום אפשרי, לא אתפלא אם פוטין ישלח לפה פצצת אטום וימחק אותנו
למי אכפת מהרמת קושי
ממש ראו אותה מפילה את המכשיר כמה פעמים
בטח גם כאב להם לראות שהרוסים לוקחים את כל המדליות זהב אז בחרו לתת הפעם למדינה שהיא אולי אחת הגרועות בספורט, ושלא לדבר על אחת השנואות בכמעט כל תחום אפשרי, לא אתפלא אם פוטין ישלח לפה פצצת אטום וימחק אותנו
אנונימית
למי אכפת מהרמת קושי? תגידי את רצינית? רואים שאת לא מבינה כלום בספורט הזה או בספורט בכללי..
ברמת קושי היא חצי מהציון בערך, ברור שזה אכפת וככל שהרמת קושי שלך גדולה יותר ככה יש יותר נקודות.
ברמת קושי היא חצי מהציון בערך, ברור שזה אכפת וככל שהרמת קושי שלך גדולה יותר ככה יש יותר נקודות.
אנונימית
ואני לא הולכת לנהל את הדיון המפגר הזה
חבל שיש ישראלים שלא יודעים לפרגן לספורטאים שלהם ולמדינה שלהם.
זה בעיה שלך בסופו של דבר, רוצה להתמרמר? תהני.
לינוי וכל המדינה חוגגת איתה ואת מוזמנת לבכות בחדר בחושך אם זה מה שעושה לך טוב.
חבל שיש ישראלים שלא יודעים לפרגן לספורטאים שלהם ולמדינה שלהם.
זה בעיה שלך בסופו של דבר, רוצה להתמרמר? תהני.
לינוי וכל המדינה חוגגת איתה ואת מוזמנת לבכות בחדר בחושך אם זה מה שעושה לך טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
דבר ראשון בלי קשר לכלום המדינה על הז' שאין לי.
ודבר שני לא צריך להבין בספורט כדי לדעת שרמות קושי או וואטאבר זה פחות מה שמסתכלים עליו אלא על הביצועים, ומה לעשות שהביצועים של הרוסייה היו הרבה יותר טובים וראו את זה, השופטים עשו פשלה, אתם כולכם פשוט אובר פטריוטים ובאופוריה של ה"זכייה" אז אתם לא מוכנים לשמוע את האמת
דבר ראשון בלי קשר לכלום המדינה על הז' שאין לי.
ודבר שני לא צריך להבין בספורט כדי לדעת שרמות קושי או וואטאבר זה פחות מה שמסתכלים עליו אלא על הביצועים, ומה לעשות שהביצועים של הרוסייה היו הרבה יותר טובים וראו את זה, השופטים עשו פשלה, אתם כולכם פשוט אובר פטריוטים ובאופוריה של ה"זכייה" אז אתם לא מוכנים לשמוע את האמת
אנונימית
"לא צריך להבין בספורט" חמודה אז זהו שכן
אם את לא מבינה בספורט ובמה שאת מדברת עליו אז עדיף לך לא להגיד סתם דברים.
רמת קושי מאוד משפיע ורואים את זה בכל הענפים האלה: שחייה אומנותית, התעמלות קרקע וכו'
גם ליטרלי כל הזמן מדברים על זה.. למה ארטיום גם זכה? חלק גדול מזה כי הרמת קושי שלו הייתה מאוד גבוה.
אם אין לך מושג פשוט אל תגידי שטויות.
המדינה על הז** שלך? יופי אני אשמח לראות אותך עוזבת ביום שתוכלי, לכי תגורי ברוסיה אולי את תוכלי לנצח את לינוי אם היא הייתה כל כך גרועה בעייניך
חחח הכי מצחיק לראות אנשים מתלוננים על הספורטאים הישראלים בזמן שהם יושבים בבית ולא יכולים לעשות אפילו עשירית ממה שהם עושים!
את על הז** של כל הספורטאים הישראלים ובעיקר של לינוי שחוגגת עכשיו עם מדליית זהב.
אם את לא מבינה בספורט ובמה שאת מדברת עליו אז עדיף לך לא להגיד סתם דברים.
רמת קושי מאוד משפיע ורואים את זה בכל הענפים האלה: שחייה אומנותית, התעמלות קרקע וכו'
גם ליטרלי כל הזמן מדברים על זה.. למה ארטיום גם זכה? חלק גדול מזה כי הרמת קושי שלו הייתה מאוד גבוה.
אם אין לך מושג פשוט אל תגידי שטויות.
המדינה על הז** שלך? יופי אני אשמח לראות אותך עוזבת ביום שתוכלי, לכי תגורי ברוסיה אולי את תוכלי לנצח את לינוי אם היא הייתה כל כך גרועה בעייניך
חחח הכי מצחיק לראות אנשים מתלוננים על הספורטאים הישראלים בזמן שהם יושבים בבית ולא יכולים לעשות אפילו עשירית ממה שהם עושים!
את על הז** של כל הספורטאים הישראלים ובעיקר של לינוי שחוגגת עכשיו עם מדליית זהב.
אנונימית
שואל השאלה:
כן המדינה על הז' שלי ושום דבר לא ישנה את זה, תאמיני לי שהייתי מתה לעוף מפה, מצידי לעבור לרוסיה רק לא להישאר בחור תחת הזה
כן המדינה על הז' שלי ושום דבר לא ישנה את זה, תאמיני לי שהייתי מתה לעוף מפה, מצידי לעבור לרוסיה רק לא להישאר בחור תחת הזה
אנונימית
היא הרוויחה את זה ביושר מגיע לה כל הכבוד ענק על זה
היא זכתה במדליית זהב ולא סתם אחת אלא בספורט שהמדינה לא הייתה כל כך חזקה בו והיא הביסה את אחת המדינות הכי חזקות שזה מדהים
אז אם את כל כך מקנאת בה אולי קומי ותעשי משהו עם החיים שלך במקום להתמרמר כל היום על הצלחות של אחרים כי מה שאת מרוויחה זה הכל תוצאה של אוסף הבחירות שלך
לינוי בחרה להשקיע ולא לוותר ובסוף כנגד כל הסיכויים היא הצליחה אז אם קשה לך לפרגן יותר טוב שתשבי בשקט ותנסי לחשוב איך את משפרת את החיים שלך באופן שבו תוכלי להיות מאושרת ופחות ממורמרת
היא זכתה במדליית זהב ולא סתם אחת אלא בספורט שהמדינה לא הייתה כל כך חזקה בו והיא הביסה את אחת המדינות הכי חזקות שזה מדהים
אז אם את כל כך מקנאת בה אולי קומי ותעשי משהו עם החיים שלך במקום להתמרמר כל היום על הצלחות של אחרים כי מה שאת מרוויחה זה הכל תוצאה של אוסף הבחירות שלך
לינוי בחרה להשקיע ולא לוותר ובסוף כנגד כל הסיכויים היא הצליחה אז אם קשה לך לפרגן יותר טוב שתשבי בשקט ותנסי לחשוב איך את משפרת את החיים שלך באופן שבו תוכלי להיות מאושרת ופחות ממורמרת
גם את על ה** של המדינה אל תדאגי
את לא מאיימת על אף אחד
תלכי מפה ברגע שתוכלי לא תחסרי לאף אחד
את לא מאיימת על אף אחד
תלכי מפה ברגע שתוכלי לא תחסרי לאף אחד
אנונימית
חחח מדהים שגם לא ענית על שום דבר ממה שרשמתי פה
את מבינה שאין לך מה לענות חות מלהגיד שהמדינה על ה** שלך ושהיא חרא
אבל זה לא מעניין כל כך מה את חושבת אז כיאלו תהני
את מבינה שאין לך מה לענות חות מלהגיד שהמדינה על ה** שלך ושהיא חרא
אבל זה לא מעניין כל כך מה את חושבת אז כיאלו תהני
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מאמי אני עושה הרבה בחיים אבל תודה על הדאגה.
ואני בסך הכל מציינת עובדות, כולם ראו את מה שקרה שם ועם איך שכל העולם מכיר את הרוסים הם לא ישתקו ויפעלו עד שתוחזר עטרה ליושנה מה שנקרא, ואני בעד כמובן.
חחח מאמי אני עושה הרבה בחיים אבל תודה על הדאגה.
ואני בסך הכל מציינת עובדות, כולם ראו את מה שקרה שם ועם איך שכל העולם מכיר את הרוסים הם לא ישתקו ויפעלו עד שתוחזר עטרה ליושנה מה שנקרא, ואני בעד כמובן.
אנונימית
כל העולם ראה? רק הרוסים מתלוננים על זה מעניין למה
כל העולם מבין לשינוי הייתה מדהימה ולא מעניין אותו ההתבכיינות הילדותית של הרוסיות האלה
פשוט פתטי
שתי הרוסיות האלה היו לא ממש יציבות לאורך כל התרגילים והיו להם הרבה טעויות קטנות שגרמו ללינוי לקבל ציונים יותר גבוהים.
אם לא יודעים להפסיד בכבוד זאת בעיה קשה וזאת לא תוכנה של ספורטאי
גם כן "להפסיד", מדליית כסף זה השג מדהים.
השופטים לא ישנו את דעתם כי הם שפטו כמו שצריך.
כל העולם מבין לשינוי הייתה מדהימה ולא מעניין אותו ההתבכיינות הילדותית של הרוסיות האלה
פשוט פתטי
שתי הרוסיות האלה היו לא ממש יציבות לאורך כל התרגילים והיו להם הרבה טעויות קטנות שגרמו ללינוי לקבל ציונים יותר גבוהים.
אם לא יודעים להפסיד בכבוד זאת בעיה קשה וזאת לא תוכנה של ספורטאי
גם כן "להפסיד", מדליית כסף זה השג מדהים.
השופטים לא ישנו את דעתם כי הם שפטו כמו שצריך.
אנונימית
שואל השאלה:
מאמי חצי עולם מתלונן על זה לא רק הרוסים, שהלינוי הזאת תחזיר את המדליה ולא תעשה פאדיחות למדינה ולעצמה כי הרוסים עוד יעשו לנו את המוות בגלל הטמטום הזה
מאמי חצי עולם מתלונן על זה לא רק הרוסים, שהלינוי הזאת תחזיר את המדליה ולא תעשה פאדיחות למדינה ולעצמה כי הרוסים עוד יעשו לנו את המוות בגלל הטמטום הזה
אנונימית
שואל השאלה:
השופטים טמבלים נקודה
השופטים טמבלים נקודה
אנונימית
שואל השאלה:
כולם פה בארץ כולל השופטים בטוקיו רפי שכל אדיוטים שלא מבינים שלהפיל מכשיר זה משמעותי מאוד לא משנה איזו רמה זאת
כולם פה בארץ כולל השופטים בטוקיו רפי שכל אדיוטים שלא מבינים שלהפיל מכשיר זה משמעותי מאוד לא משנה איזו רמה זאת
אנונימית
חמודה כבר קרו בעבר מקרים שבנות שהפילו מכשירים זכו במדליית זהב! אפילו לדעתי רוסיות.
עכשיו שזה לא הן זוכות הן מתלוננות ובוכות כמו תינוקות, אם לוקחים ללינוי את המדליה אז שיקחו גם להן ולכל מי שהפילה מכשיר אי פעם וזכתה בזהב סגור?
הרוסים לא מפחידים אותנו ולינוי אולי בחלומות שלכם תחזיר את המדליה.
למה את כל כך מפחדת? את חלק מהעם הרוסי לא? מהעם המושלם הזה נכון? את לא חלק מהישראלים העלובים אז מה את מפחדת מהרוסים? לכי תצטרפי אליהם אם את חושבת שלהיות בכיין זה מגניב.
עכשיו שזה לא הן זוכות הן מתלוננות ובוכות כמו תינוקות, אם לוקחים ללינוי את המדליה אז שיקחו גם להן ולכל מי שהפילה מכשיר אי פעם וזכתה בזהב סגור?
הרוסים לא מפחידים אותנו ולינוי אולי בחלומות שלכם תחזיר את המדליה.
למה את כל כך מפחדת? את חלק מהעם הרוסי לא? מהעם המושלם הזה נכון? את לא חלק מהישראלים העלובים אז מה את מפחדת מהרוסים? לכי תצטרפי אליהם אם את חושבת שלהיות בכיין זה מגניב.
אנונימית
באותו הנושא: