3 תשובות
החברים לעט זמין אך ורק מגיל 13 עד גיל 21 ולכן היות ואתה מעל גיל 21 אז החברים לעט לא אמור להיות זמין לך, ולכן אתה גם לא אמור לראות את האפשרות של חברים לעט כי זה פשוט לא אמור להופיע לך אז לא אמורה להיות לך האפשרות של שליחת מסר.
^מה שהיא אמרה
חברים לעט זה מגיל 13-21 ואתה בן 22
באותו הנושא: