3 תשובות
סבלי בשקט למה אנחנו צריכים לסבול גם
היי אהובה
הכול בסדר
קרה לי
דב רראון תכתבי את השאלה הזאת ביוטיוב כי יש במון דרכים פסיכוליגוצ שאני לא יכולה להגביר אותן דרך מקלדת
דבר שני הכול עובר בסוף עם הזמן פשוט שהמחשבה מגיעה קחי נשימה ארוכה ונשמיה החוצה כמה פעמים ותמשיכי צנסי להתעלם ממנה כמה שיותר
תעשי משהו שאת אוהבת לראות סדרה או לשמןע שירים וכו