5 תשובות
לא,אם את לא נולדת ברוסיה לא אמור להיות לך שם אזרחות
לא אבל אם לאבא שלך יש אז אולי בגיל 18 תוכלי גם את להוציא, כדאי לבדוק
אם נולדת ברוסיה כן
אין לך אזרחות אבל יש לך זכות לבקש אחת
את יכולה להגיש בקשה לאזרחות רוסית ולקבל בזכות זה שאבא שלך יליד רוסיה