3 תשובות
כל פחד הוא הגיוני, כל אחד והסיבות שלו. צריך לנסות להבין ממה נוצר הפחד אצלך, ובהתאם לזה למצוא פתרון
זה הגיוני ובתור מישהי שהולכת לחדר כושר ובהתחלה התביישה, אחרי 3 אימונים אני מרגישה בנוח
אם אתה רוצה לשאול אני פה
אם אתה רוצה לשאול אני פה
באותו הנושא: