8 תשובות
תכתבי את זה בחברים לעט אנשים שם ישמחו לדבר
שואל השאלה:
איך אני אמורה לכתוב להם??? אני די חדשה פה
איך אני אמורה לכתוב להם??? אני די חדשה פה
אני אשמח. אני בן12.
שואל השאלה:
יאי
יאי
בואי נדבר אני בת 12 כמעט
בואי
היי בסטי שלחי לי הודעה אם באלך לדבר וזה
אני בת 12 ונואשת לחברים;)
באותו הנושא: