התחברות
הרשמה
בנים אם אתם רואים מישהיא יפה אתם מדברים על זה עם חברים שלכם?
7 באוגוסט 2021, 14:53
התאהבות
התחלות
נושאים לשיחה
2 תשובות
כן
ק
קונג פו - עוזר, נאמן P:
עם רוב החברים הבנים שלי לא.
עם הבנות לפעמים.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
בנים ובנות כאחד, הייתם יוצאים עם מישהו/מישהיא שנימצאים בדיכאון?
הכרתי מישהיא ברשת חברתית כלשהיא ואנחנו מדברים כבר תקופה ואני ממש מחבב אותה
מה הייתם חושבים אם הייתם רואים מישהיא/מישהוא יושב.ת בכיתה עם משקפי שמש?
אם הייתם רואים מישהיא ברחוב עם חולצה כזו מה הייתם חושבים?
בנים , הייתם יוצאים עם מישהיא שיפה בעינכם אבל לא בעיני החברים שלכם ?
בנים, תיהיו כנים, עד כמה חשוב לכם הגוף של מישהיא?
בנים יפריע לכם עם תיצאו עם מישהיא שקטנה ממכם בשלוש שנים??
יש מישהיא שאני מדבר איתה בהודעות זמן מה....
בנים, יוצא לכם שאתם רואים תמונה של מישהיא ובוהחם בא כמה דקות?
אני מדבר עכשיו עם מישהיא
זה מוזר שאני רואה חדשות רק בגלל שיש שם מישהיא שאני מאוהב בה?