10 תשובות
כל אחד משלם על עצמו נקודה.
חחח אנחנו לא יכולים להגיד לך למה היא התכוונה ומה אמור לקרות, זה תלוי במה שאתה רוצה וגם תלוי איך היא חושבת שתפעל שם
תעשה מה שבא לך ומרגיש לך נכון
תעשה מה שבא לך ומרגיש לך נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואל כאילו מה מקובל במקרה כזה
אני שואל כאילו מה מקובל במקרה כזה
אנונימי
נוצר מן משהו כזה שאומר שהגבר בדרך כלל משלם בדייט ראשון, אבל אני אישית לא מסכימה עם זה לא הייתי רוצה שמישהו ישלם עליי, הייתי רוצה לשלם על עצמי
אז זה מאוד אינדבידואלי, אין חוקים מסוימים בתכלס זה תלוי איך כל אחד פועל
אז זה מאוד אינדבידואלי, אין חוקים מסוימים בתכלס זה תלוי איך כל אחד פועל
אנונימית
תבוא מהנחה שכל אחד משלם על עצמו, אולי היא תרצה לשלם גם עלייך אבל פשוט אל תצפה
שואל השאלה:
וואי אתם לא מבינים, באנו לדייט במסעדה ובסוף היא כזה לקחה את בחשבון ודחפה אותו כזה אליי בשקט כזה שכאילו אני לא אשים לב איזה כלבה היא יצאה אני בתקופה של צימצומים
וואי אתם לא מבינים, באנו לדייט במסעדה ובסוף היא כזה לקחה את בחשבון ודחפה אותו כזה אליי בשקט כזה שכאילו אני לא אשים לב איזה כלבה היא יצאה אני בתקופה של צימצומים
אנונימי
חח כלבה!! מה עשית??
בגלל זה לא יוצאים לדייטים במסעדות.. טו מאצ' מאניי
בגלל זה לא יוצאים לדייטים במסעדות.. טו מאצ' מאניי
שואל השאלה:
חחחחחח אני צריך לדעת כי אם אני משלם אני מעדיף שלא לצאת איתה
חחחחחח אני צריך לדעת כי אם אני משלם אני מעדיף שלא לצאת איתה
אנונימי
בעייתי בעייתי
פשוט תקבע איתה במקום לא יקר (גלידה או משהו, לא עכשיו איזו ארוחה ב100-200 שקל)... ככה שגם אם תרצה לשלם זו לא תהיה בעיה.
באותו הנושא: