8 תשובות
כן חח אני לוקחת 5 כדורים ביום
זה מאוד מעייף
נה
איזה אתה לוקח?
איזה אתה לוקח?
כן זאת שגרה די מעייפת..
שואל השאלה:
סיקסטין, זה אישי לי
סיקסטין, זה אישי לי
אנונימי
מוגזם ולא הכי בריא ממליצה להפחית
איך בדיוק להפחית ברה, הוא צריך את הכדורים האלו
אנשים לא יקחו כדורים סתם-
*על בסיס יום יומי, על ידי מרשם*
אנשים לא יקחו כדורים סתם-
*על בסיס יום יומי, על ידי מרשם*
שואל השאלה:
למה שאני אקח את זה בלי סיבה טוויטיי? אני חייב זה למה שאלתי אם לאחרים נמאס גם
למה שאני אקח את זה בלי סיבה טוויטיי? אני חייב זה למה שאלתי אם לאחרים נמאס גם
אנונימי
באותו הנושא: