8 תשובות
כן חח אני לוקחת 5 כדורים ביום
זה מאוד מעייף
נה
איזה אתה לוקח?
כן זאת שגרה די מעייפת..
שואל השאלה:
סיקסטין, זה אישי לי
אנונימי
מוגזם ולא הכי בריא ממליצה להפחית
איך בדיוק להפחית ברה, הוא צריך את הכדורים האלו
אנשים לא יקחו כדורים סתם-

*על בסיס יום יומי, על ידי מרשם*
שואל השאלה:
למה שאני אקח את זה בלי סיבה טוויטיי? אני חייב זה למה שאלתי אם לאחרים נמאס גם
אנונימי