17 תשובות
מה? מה ההבדל בין לשחק במחשב לבין כל תחביב אחר לא חייבים לעבוד בשביל להנות
שואל השאלה:
ההבדל הוא שלשחק במחשב לא מקדם אותך כמו לכתוב, לצייר, לנגן לרקוד
לעשות ספורט.
וזה לא עוזר לך בחיים כמו ללמוד לסדר את החדר, ללמוד.
ההבדל הוא שלשחק במחשב לא מקדם אותך כמו לכתוב, לצייר, לנגן לרקוד
לעשות ספורט.
וזה לא עוזר לך בחיים כמו ללמוד לסדר את החדר, ללמוד.
אנונימית
בטח שזה מקדם אותך, תתייחסי אל זה כמו אל ספורט אתה גם מתאמן ולומד להשתפר ולהיות הכי טוב שאתה יכול
וב2021 זה גם יכול להיות אחלה של הכנסה
אני גם מציירת ולא רואה בעיה בזה שאני משחקת במחשב, בשניהם אני נהנית ובשניהם אני מתקדמת ולומדת כל יום
וב2021 זה גם יכול להיות אחלה של הכנסה
אני גם מציירת ולא רואה בעיה בזה שאני משחקת במחשב, בשניהם אני נהנית ובשניהם אני מתקדמת ולומדת כל יום
^^ זהו שלשחק במחשב כן מקדם אותך. המון.
אח שלי בן 12 משחק משחקים רבי משתתפים עם שחקנים אחרים בעולם - במילים אחרות, הם מדברים אנגלית.
הילד בן 12 ומדבר אנגלית שותף. זה הודות למחשב.
הנקודה שלי היא שלשחק במחשב כן יכול לקדם אותך בחיים ואפילו יותר מציור וניגון.
אח שלי בן 12 משחק משחקים רבי משתתפים עם שחקנים אחרים בעולם - במילים אחרות, הם מדברים אנגלית.
הילד בן 12 ומדבר אנגלית שותף. זה הודות למחשב.
הנקודה שלי היא שלשחק במחשב כן יכול לקדם אותך בחיים ואפילו יותר מציור וניגון.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת אבל אם אתם משחקים בבוקר ואתם לא לומדים לפני זה או מסדרים את המטבח זה לא גורם לכם לרגשות אשמה? לא אמרתי לא לשחק בכלל..
לא יודעת אבל אם אתם משחקים בבוקר ואתם לא לומדים לפני זה או מסדרים את המטבח זה לא גורם לכם לרגשות אשמה? לא אמרתי לא לשחק בכלל..
אנונימית
לא כל דבר שעושים חייב גם לקדם אותך לאנשהו
אפשר לעשות דברים גם בשביל הכיף.. אחרת אם לא כל העולם היה אומלל ואנשים לא היו עושים דברים שהם רוצים לעשות ושכיף להם לעשות
תכירי את המושג כיף
אפשר לעשות דברים גם בשביל הכיף.. אחרת אם לא כל העולם היה אומלל ואנשים לא היו עושים דברים שהם רוצים לעשות ושכיף להם לעשות
תכירי את המושג כיף
אנונימית
^
1. אמרת שלשחק זה אממ "לא שימושי" או "לא מועיל" דבר שאינו נכון.
2. מתי אמרתי שהוא לא לומד או עושה מטלות? על מנת שיקבל שעת משחק הוא צריך לעשות מטלות.
- הוא לא לומד בלי קשר
1. אמרת שלשחק זה אממ "לא שימושי" או "לא מועיל" דבר שאינו נכון.
2. מתי אמרתי שהוא לא לומד או עושה מטלות? על מנת שיקבל שעת משחק הוא צריך לעשות מטלות.
- הוא לא לומד בלי קשר
אנונימי
שואל השאלה:
^זה מה שהתכוונתי
אבל יש כאלה שמשחקים בלי שהם עשו מטלות
^זה מה שהתכוונתי
אבל יש כאלה שמשחקים בלי שהם עשו מטלות
אנונימית
בפשטות, שיהנו
^
^
אנונימי
שואל השאלה:
אני תמיד מרגישה שאני לא בסדר חחח
נגיד אני אכריח את עצמי לעשות מלא דברים
אני תמיד מרגישה שאני לא בסדר חחח
נגיד אני אכריח את עצמי לעשות מלא דברים
אנונימית
סליחה?
לא בשביל כל דבר צריך לעבוד קשה. יש דבר כזה שנקרא ההנאות הקטנות בחיים, כדאי שתכירי.
אם החיים היו מלאים רק בדברים רעים, בעצב ובסבל, איך הם היו נראים?
בגילנו עוד לא חייב לעבוד קשה בשביל להינות מדברים קטנים כמו לשחק במחשב.
זה לא היגיון, זה תפיסה מעוותת
לא בשביל כל דבר צריך לעבוד קשה. יש דבר כזה שנקרא ההנאות הקטנות בחיים, כדאי שתכירי.
אם החיים היו מלאים רק בדברים רעים, בעצב ובסבל, איך הם היו נראים?
בגילנו עוד לא חייב לעבוד קשה בשביל להינות מדברים קטנים כמו לשחק במחשב.
זה לא היגיון, זה תפיסה מעוותת
שואל השאלה:
וואו נו אבל לא הבנתם אותי.. לא התכוונתי לא לשחק בכלל. גם אני משחקת
אבל אם אני משחקת לפני שאני מסדרת את הבית או את החדר או לפני שאני מתכוננת למבחן אני מרגישה רע עם עצמי
כאילו אני נכנעת בקלות לפיתויים
כי בדרך כלל יש משהו חשוב יותר
וואו נו אבל לא הבנתם אותי.. לא התכוונתי לא לשחק בכלל. גם אני משחקת
אבל אם אני משחקת לפני שאני מסדרת את הבית או את החדר או לפני שאני מתכוננת למבחן אני מרגישה רע עם עצמי
כאילו אני נכנעת בקלות לפיתויים
כי בדרך כלל יש משהו חשוב יותר
אנונימית
זה מצחיק בהתחשב בעובדה שאם את חייבת להרוויח את הזכות הזאת זה אומר שאת לא נהנת כזה בחיים יש דברים שפשוט אפשר להנות בהם מבלי לעבוד קשה או לעבוד בכלל וזה אחד מהם ואם אצלך זה אחרת אז אני מצטער בשבילך
ולשחק במחשב כן מקדם אותך המשחקים עצמם יכולים ללמד אותך דברים צלוי מה את משחקת ומה את עושה וזה שתעשי משו שלא בהכרח מקדם אותך זה לא נורא ככ זה ה נ א ה
ולשחק במחשב כן מקדם אותך המשחקים עצמם יכולים ללמד אותך דברים צלוי מה את משחקת ומה את עושה וזה שתעשי משו שלא בהכרח מקדם אותך זה לא נורא ככ זה ה נ א ה
שואל השאלה:
אני מרגישה אשמה על זה, כי אני כבר לא ילדה..
אני מרגישה אשמה על זה, כי אני כבר לא ילדה..
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
השאלה הזו גרמה לי לחייך
אנונימית
כי משעמם לי.-. ומי אמר שאני לא עושה כלום
באותו הנושא: