12 תשובות
מי אמר שסינגפור יותר מצליחה מאיתנו?
שואל השאלה:
אממ המציאות.
אנונימי
כי אין להם דמוקרטיה (יש להם דמוקרטיה מזויפת שבה השלטון אף פעם לא התחלף בכל ההיסטוריה שלהם)
אנונימי
שואל השאלה:
ממתי דיקטטורה זה טוב? להפך, מדינה שהמסחר והשירותים הפיננסים כל כך חשובים דיקטטורה זה מאוד מסוכן.
אנונימי
רק יציבות שלטונית אמיתית שמגיעה דרך דיקטטורה יכולה להביא להצלחה גדולה במדינה קטנה צריך אנשים חזקים שיוכלו לנווט את הכלכלה בדרך הכי טובה שאפשר לא חראטות שמתחלפים כל יומיים
אנונימי
כי אותנו שונאים כל העולם
אנונימי
שואל השאלה:
תירוץ.
אנונימי
סינגפור לא באותו מצב כמו שלנו..
סינגפור לא מוציאה המון כסף לצבא ומלחמות למען הקיום שלה מהרגע שהיא הוקמה.
והיא לא התמודדה עם קשיים של עליית מיליוני אנשים למדינה אז היא יכלה להשקיע הרבה כסף בדברים אחרים.
שואל השאלה:
זה גם תירוץ, דבר ראשון גם סינגפור משקיעה הרבה בצבא וההפרש הזה באחוז השקעה מהתמג לא יעשה את ישראל מוצלחת כמוה. דבר שני עליות זה מנוע לצמיחה וגלי העלייה נגמרו מזמן, אין יותר תירוצים ועדיין ישראל לא מתקרבת לסינגפור.
אנונימי
סינגפור לר מוקפת בארגוני טרור שרוצים להשמיד אותה.
די לבלבל את המוח
כל צורת הניהול של סינגפור מאוד חכמה
אין שם פוזות
הכל מאורגן חכם ומנוהל בצורה מאוד הגיונית
גם העסקים שם פורחים עם שיגשוג רב
יש להם חוקים נוקשים שמורידים משמעותית שחיתות וכו
גם באיכות חיים היא מדינה מאוד טובה
יש בה המון מהגרים ממקומות שונים בגלל איכות החיים המעולה
הם לא מבזבזים סתם כסף על פארש
בכלל הם כל דבר מחפשים איך לעשות טוב יותר ולייעל
מערכת החינוך בה היא גם אליפות